Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Partner Support slår rekord igen...

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-13 20:04
Ursprungligen av lensv:

Okej, så om man inte kan få svar här är det alltså ingen mening att ringa Apple?

Det du kan göra utöver här är att skicka "feedback" till Apple och även öppna en tråd i deras officiella forum, där läser de åtminstone även om de inte svarar.

Kan väl tillägga att jag innan mest syftade på support mot privatmarknaden, när det är b2b får man lite bättre kvalité men betalar också sjukt mkt för det.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2012-03-13 11:09

Det beror ju på hur mycket du är beredd att betala. Men för de där priserna du såg för "pay per incident" så kan du inte räkna med att få bättre svar än här, skulle jag vilja påstå. Men om du hostar upp 600kkr så kan du iaf få ett svar inom 4 timmar eller vad det är, och svaret är väl av typen: det är en bugg, vi jobbar på det.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-03-13 11:57

Jo jag tackar ja, 600 Papp är nog inte så aktuellt (i alla fall inte för mig)

Om det finns några här som tycker sig kunna OSX någorlunda bra här får ni gärna bidra med förslag på lösningar till problemet i följande tråd...

http://www.99.se/os-x/293420-min-dator-glommer-bort-mig-anvandar-rattighetsproblem.html

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-03-13 22:10

Är det en garantisak man behöver hjälp med kan det löna sej att ringa Apple

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2012-03-14 08:35

Någon som har prövat Apple's "pay per incident"? Betalar man direkt eller är det faktura som gäller? Tar de betalt även om ingen lösning erbjuds? Många frågor blir det...

Bevaka tråden