Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fegar inte ur

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bara
  • 2012-03-31 22:41

Dags att presentera sig då.

Mitt namn är Christian, studerar i Lund och bor lite utanför Malmö. Jag är 26 år gammal och bla bla bla.

Jag är en tidigare Apple hatare, stod på andra sidan av Mac vs "PC" utan några riktiga skäl förutom hur korkat jag tyckte 1 knapp på musen var och att jag inte förstod interfacet alls då jag använt Macar i 5 minuters omgångar (före OSX då). Sen ogilla jag även Apples affärsmodel (vilken jag fortfarande inte är speciellt förtjust i). Detta fick mig att köra på mini disc spelare istället för iPod osv.

Men 2009 (tror jag) skaffa jag mig min första apple produkt. En Ipod Nano som jag både älskar och hatar då batteriet e kasst och var det från början. Borde lämnat in den men det gjorde jag inte. 2010 började snegla på en macbook pro 13" och blev jäkligt sugen efter att ha testat att skriva på en vilket var helt underbart. Jag såg ingen nackdel med en förutom priset och slog till och blev väldigt nöjd.

Sommaren 2010 dog även min PC tack vare ett dåligt grafikkort som Starcraft 2 dödade, den är fortfarande inte lagad. Sitter på frugans dator då jag vill spela spel men det blir mindre och mindre. Tänkte skaffa mig en ny värsting-PC till sommaren för att spela spel på men har nu börjat luta åt en Imac då jag inset att jag inte spelar lika mycket och det spelet jag huvudsakligen väntar på är Diablo 3 så kraven på den fronten är lägre.

Välkommen hit!

Kolla om det inte är den Nano'n som man kan byta ut mot en ny pga ngt batteriproblem.

och välkommen hit....

Senast redigerat 2012-04-01 08:40
  • Medlem
  • Bara
  • 2012-04-01 20:29

Jag bockar och bugar.

Tack för att ni föreslog det med Ipoden, men den jag har är en 4:e generations så den gäller ej. Jag hade förmodligen bara otur och sen så tog min lathet/dumhet över. Den funkar fortfarande att använda, bara att den laddar ur snabbt då man inte använder den.

OK.

... men erkänn, det har vart förbannat roligt att få en ny sån liten klämma med ett fönster på.... mums!

  • Medlem
  • Bara
  • 2012-04-01 22:56

jo det får jag nog erkänna om jag blir tvingad till det

1
Bevaka tråden