Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub i Sundsvall 4e maj.

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-03-12 23:18

Hej.

Det var längesedan vi hade någon macpub i Sundsvall. Det skulle vara roligt med en.

Senast redigerat 2012-05-02 13:05

Absolut. Nån gång i Maj kanske

Ryktet säger att 99Mac fyller 11 år den 4 Maj. Vi skulle kunna se till att få till en Pub då.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Ryktet säger att 99Mac fyller 11 år den 4 Maj. Vi skulle kunna se till att få till en Pub då.

Det är dessutom en fredag

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-03-27 21:42

Fredag den 4 maj låter bra.

Känns som dax att aktivera den här puben nu. Nästa vecka är den 4e maj

Plats: Bishops är väl bra?
Tid: ?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-04-27 19:02

Nästa fredag den 4 maj på Bishops låter bra. Jag kommer!

Tiden då? 18, 19?

Tidigare eller senare?

Är d fint väder kanske vi kan sitta ute eller så tar den förste som kommer ett bord i Biblioteket(till vänster innanför entrén)

Vi skulle ha en 99 vimpel att sätta på bordet

Kan någon ändra titeln på den här tråden till "MacPub Sundsvall 4maj" ?

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Kan någon ändra titeln på den här tråden till "MacPub Sundsvall 4maj" ?

Rapportera sånt.
Nu hade du tur att jag såg det..

Hur många blir vi? Senaste gången var vi tre, vore kul att övertrumfa det

Jag kan vara där från 18, jag fixar en 99 logga att ställa på bordet(om jag kommer ihåg det) o jag tar om möjligt att bord i Biblioteket...

Jag måste tyvärr utebli.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-05-03 21:52

Jag kommer. Är där vid 18.

A new low...iaf till deltagare räknat. Vi blev två(2), PatNil o jag, som satt m varsin öl o snackade om lite Mac, appar, 99 o om Sci-fi...

Nästa gång måste vi bara bli fler. Jag har ju sett här på forumet att det finns ganska många Mac'are Sundsvallstrakten...

Vi får lösa det på nåt vis. Vad sägs om att förlägga nästa pub i sommarvärme? Gatufestveckan kanske?

Vi drog oss till minnes en smått legendarisk pub när deltagarantalet var uppe i 20. Det var då vi var på ST o tävlade i redigeringsövningen. Det vinnande laget fick förtur att pilla på den första iphone'n

Senast redigerat 2012-05-04 20:52
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-05-09 01:04

Ah, those were the days...

Vad händer osv på en sådan? Kommer ursprungligen från Sundsvall så, och bor bara en bit nedanför.

Ursprungligen av g0tr00t:

Vad händer osv på en sådan? Kommer ursprungligen från Sundsvall så, och bor bara en bit nedanför.

Det talar man inte om utanför "gruppen" som är på plats.
Som Fight Club ungefär.

Ursprungligen av g0tr00t:

Vad händer osv på en sådan? Kommer ursprungligen från Sundsvall så, och bor bara en bit nedanför.

Time for you to find out.

Vi kommer säkert att kunna köra nytt snart. Jag tänker ta på mig äran att försöka utarbeta detaljerna nästa gång. Det körde ihop sig på berört datum för undertecknad.

1
Bevaka tråden