• Medlem
  • taby
  • 2012-05-10 16:13

Hej,

Jag kommer från Kina och examen från Stockholm University.Nu bor jag i Stockholm. Efter år av arbete i det nya energibranschen, ställa upp jag mitt eget företag för på grund av jag expert på att hitta bra producenter av många olika typer av produkter i Kina och det är tio gånger lättare för mig att hitta rätt leverantörer på låga priser än andra. Under tiden kan jag också hjälpa svenska företag att hitta nya distributionskanaler i Kina. Detta är min fördel.

Problemet är att jag måste hitta en lokal affärspartner med full av energi. Anledningen är ganska enkel, eftersom det är tio gånger lättare för dig att gräva ut på konsumentmarknaden i Norden.

Å ena sidan är Kina världens tillverkning centrum och det är mycket lättare för mig att hitta rätt leverantörer, men å andra sidan är marknaden i de nordiska länderna och det är nödvändigt för mig att hitta en Mr Right.
Den person jag söker är någon som:
Den första är ivriga att arbeta (80 s är ​​smeten, både kan kommunicera och förstå varandra väl);
Den andra rätt kemi för oss båda,
Den tredje inte bara för företag, men det viktigaste är att ha roligt;

Min oro är att hitta begåvade människor att arbeta med, så vad kan jag göra från dina ögon?

PS: Min svenska är ganska dålig och jag är nybörjare här.:D Du can skicka mig e-post och tack för era förslag!!!
yymikael@gmail.com