Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Back on track

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag heter Petter och var jätteaktiv här för sådär fem-sex år sedan. Och speciellt på MacNytt när Patric Malm som jag kände levde. Sedan kom det här med forum av sig. Dock ej Macandet, jag har varit trogen och kör nu MBP, Ipad2, Iphone4, ATV och säkert något mer.

Använder mina saker mest till skrivande, foto och till musikredigering. Allt som är kopplat till min profektion. Är mest svag för Apples egna program.

Hur som helst känns det som att komma hem igen, saknat 99!

Välkommen tillbaka Petter!

Välkommen tillbaka! Har du något gammalt konto som vi ska slå ihop ditt nya med? Med tanke på att du skriver att du varit väldigt aktiv här innan, men ditt konto verkar vara helt nytt.

Ursprungligen av Capeman:

Välkommen tillbaka! Har du något gammalt konto som vi ska slå ihop ditt nya med? Med tanke på att du skriver att du varit väldigt aktiv här innan, men ditt konto verkar vara helt nytt.

Jadu, det hade ju varit väldigt bra, men har helt glömt vad jag hade för användarnamn tidigare - men ni kanske kan söka reda på det

Nej, det är tyvärr värre med det...

1
Bevaka tråden