Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden där allt kan diskuteras som inte...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2012-07-24 14:03

...är olagligt enligt lagens mening eller kränker personer eller företag i lagens mening.
Ej heller bryter mot forumets regler.

Kör på!

Jag är sur på att ha måst skapat en sån här tråd

Edit: Hit kan också inägg som är tänkta att raderas flyttas om dom inte bryter mot ovanstående!

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2012-07-24 14:17

Börjar det inte bli lite för många av dessa "Anti" trådar. Låter lite "Gäspigt" Jag skulle hellre besöka trådar som lär mig saker som exempelvis varför man måste ha en Ftp öppnare. Jag har ingen utan problem.

  • Avstängd
  • 2012-07-24 14:24
Ursprungligen av iKalle:

Börjar det inte bli lite för många av dessa "Anti" trådar. Låter lite "Gäspigt" Jag skulle hellre besöka trådar som lär mig saker som exempelvis varför man måste ha en Ftp öppnare. Jag har ingen utan problem.

Syftet med den här är inte anti utan att kunna diskutera allt utan att tänka på rubriken sas.
och även få sånt som annars raderas i andra trådar flyttat hit så slipper man losa vad man nu diskutera.

Så länge dom inte bryter mot det i första posten.

Gillar man inte att diskutera eller läsa här går man inte in hit liksom

Ursprungligen av LaHe:

...kunna diskutera allt utan att tänka på rubriken...

Enligt forumreglerna (§3.1) ska rubriken tydligt visa vad tråden handlar om.

Redan där faller den här tråden bort.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Enligt forumreglerna (§3.1) ska rubriken tydligt visa vad tråden handlar om.

Tråden där allt kan diskuteras som inte... tycker jag beskriver trådskaparens syfte med tråden till 100%.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Enligt forumreglerna (§3.1) ska rubriken tydligt visa vad tråden handlar om.

Redan där faller den här tråden bort.

Och enligt §5 bör inte sådant påpekas offentligt, att göra detta tenderar att skapa dålig stämning i diskussionerna. Anmäl hellre inlägget till en moderator så att vi kan titta på det och själva avgöra vilja åtgärder som eventuellt kan behöva vidtas.

Angående ämnet:
Har man något att säga rekommenderar vi att man startar en ny tråd angående det, det är trots allt vad forumet är till för. Har man inte det... well... *tråd låst*.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-07-24 15:04
Ursprungligen av LaHe:

Gillar man inte att diskutera eller läsa här går man inte in hit liksom

Jag uppskattar denna tråd om den hjälper till att hålla andra trådar rent från "facebook-chatter"
Kanske återkommer jag till och med någon gång för att öva mig

Ursprungligen av iKalle:

Börjar det inte bli lite för många av dessa "Anti" trådar. Låter lite "Gäspigt" Jag skulle hellre besöka trådar som lär mig saker som exempelvis varför man måste ha en Ftp öppnare. Jag har ingen utan problem.

Då är det väl bara att skapa en sådan tråd...

  • Avstängd
  • 2012-07-24 14:35

Upptäckte just att jag bröt mot Regel 1.6 i annan tråd så då borde även detta inlägg raderas?

1
Bevaka tråden