Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirDrop i iPhone 5 ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tyckte det var lite intressant när jag läste detta

New iPhone to debut with Dual-Band 40nm BCM4334 Broadcom Wi-Fi, significant power savings and Wi-Fi Direct/iOS AirDrop | 9to5Mac | Apple Intelligence

vad tror ni .. tror ni vi kommer se en iPhone 5 med BCM4334 chip och AirDrop stöd i iOS 6 ???

skulle väll inte vara helt fel att kunna AirDrop mellan Mac till iPhone, iPhone till iPhone och iPhone till Mac

  • Avstängd
  • 2012-07-30 13:43
Ursprungligen av gotfredsen:

tyckte det var lite intressant när jag läste detta

New iPhone to debut with Dual-Band 40nm BCM4334 Broadcom Wi-Fi, significant power savings and Wi-Fi Direct/iOS AirDrop | 9to5Mac | Apple Intelligence

vad tror ni .. tror ni vi kommer se en iPhone 5 med BCM4334 chip och AirDrop stöd i iOS 6 ???

skulle väll inte vara helt fel att kunna AirDrop mellan Mac till iPhone, iPhone till iPhone och iPhone till Mac

Vore på tiden att kunna AirDroppa utan en massa utility-program i alla enheter...
Dual band är väl inte fel heller

Så det hoppas jag kommer...

Om man inte kan skicka enstaka filer via vare sig Bluetooth eller USB förstår jag inte varför de skulle köra in Airdrop bara för att hårdvaran kan stödja det.

  • Avstängd
  • 2012-07-30 14:09
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Om man inte kan skicka enstaka filer via vare sig Bluetooth eller USB förstår jag inte varför de skulle köra in Airdrop bara för att hårdvaran kan stödja det.

Det är väl det som kanske kommer att ändras nu... finns ju en massa som går att flytta via BT/USB/WiFi idag, men olika klumpigt infört sas, så en gemensam AirDrop gillas av iaf mig. Enda är väl skyddad musik/film till annans iEnhet som inte kommer att funka, precis som det är nu.

1
Bevaka tråden