Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi spenderar mer pengar på musik än tidigare.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apropå en helt annan, något urspårad, diskussion så läste jag följande på DN

http://www.dn.se/ekonomi/vi-koper-allt-mer-mu...

Citat:

Trots att försäljning av fysiska skivor fortsätter att minska lägger svenskarna allt mer pengar på musik enligt GLF.

Nästan synd att jag inte såg detta innan en viss tråd låstes

Hoppas inte tråden fortsätter här bara

Den nyheten kommer inte som en chock för min del. Jag känner nog ingen som inte har Spotify.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Hoppas inte tråden fortsätter här bara

Den nyheten kommer inte som en chock för min del. Jag känner nog ingen som inte har Spotify.

Jag hade Spotify men slängde ut det eftersom den nöp för mycket plats för cachelagring. Nuförtiden köper jag det jag vill på iTunes.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag hade Spotify men slängde ut det eftersom den nöp för mycket plats för cachelagring. Nuförtiden köper jag det jag vill på iTunes.

Hear, hear.. Använder min iPod nano rätt frekvent då jag tränar så jag köper en hel del via iTunes och BeatPort.

  • Medlem
  • 2013-07-22 17:09

Spotify. Jag har måhända dålig musiksmak, men den musik jag lyssnar på just nu är ingen musik jag vill betala för att "äga".

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-07-22 17:30

Jag har Spotify (gratis) som jag använder för att hitta ny musik som jag sen köper i iTunes eller skivor som jag sen för över till iTunes.
Har aldrig spenderat så mycket pengar på musik nu för det är så lättillgängligt

Senast redigerat 2013-07-22 19:57
1
Bevaka tråden