• Medlem
  • 2013-09-10 11:37

Jag skulle behöva hjälp med att skapa mall/struktur för att ta fram fackböcker i Indesign.
Själv har jag ingen större kunskap när det gäller In design så jag vill ha hjälp med att strukturera upp innehållsförteckning och annat
tidskrävande som går att automatisera. Efter detta önskar jag en genomgång av hur mallen skall användas. Efter det börjar jag själv fylla boken med innehåll såsom text o bilder.
Böckerna kommer vara mellan 40-100 sidor i A4-storlek, med tekniska ritningar, pixelbilder och tekniska texter.
Tanken är att boken inte bara ska gå i "riktigt tryck" utan även kunna tas fram i PDF-format, kunna skrivas ut i ett enkelt kompendium och dessutom kunna skriva ut den i e-boksformat.

Kan du hjälpa mig. Kanske ett perfekt jobb för någon som går och utbildar sig i Indesign? Även om du jobbar proffesionellt som konsult eller liknande så ta gärna kontakt. Eller kanske du vill göra ett litet jobb vid sidan av ditt vanliga jobb med ID. Oavsett så kontakta mig på [email protected] så kanske vi kan komma på något bra. Jag håller till i Stockholmsområdet med omnejd.
Självklart betalar jag bra för rätt person.