Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Säljer Com Hem världens långsammaste bredband?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-09-30 18:11

Säljer Com Hem världens långsammaste och dyraste bredband? Eller vad sägs om 10 millibit/s för 199:-/månad?
Borde inte ett så stort företag korrekturläsa sina annonser innan de släpps? Bilden är lånad från Aftonbladet.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-30 18:16

När jag påpekade för en person som jobbar som datorkonsult (enligt honom väldigt duktig)
Att det är skillnad på mbit/s och Mbit/s så skrattade han åt mig och förlöjligade mig.
Så okunskap finns överallt

Edit: Fan skrev fel likförbannat

Senast redigerat 2013-09-30 18:34

Det ska la vara Mbit/s?

  • Medlem
  • 2013-09-30 18:27
Ursprungligen av SweSG:

Det ska la vara Mbit/s?

Helt korrekt.

Har du för lite att göra, Dalle? Största delen av Comhems målgrupp förstår inte skillnaden på mbit och Mbit - alltså blir det rätt så irrelevant hur de utformar sin marknadsföring på just den punkten.

  • Medlem
  • 2013-09-30 23:07

Jag tror att det är en kombination av tristess efter arbetsdagens slut samt mitt outtömliga hat mot detta företag som ligger bakom min irritation.

Ursprungligen av maskh:

Har du för lite att göra, Dalle? Största delen av Comhems målgrupp förstår inte skillnaden på mbit och Mbit - alltså blir det rätt så irrelevant hur de utformar sin marknadsföring på just den punkten.

Varför skulle man som Comhemkund inte förstå skillnaden ? du får gärna upplysa mig.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-10-01 00:00
Ursprungligen av memnon:

Varför skulle man som Comhemkund inte förstå skillnaden ? du får gärna upplysa mig.

Han skrev det...största delen bryr sig inte/vet inte.