Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple håller iPad event 22:e Oktober

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-10-16 21:15
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag tror att det helt enkelt fråga om andra produktionssiffror. Det är svårare att rampa upp en produktionsapparat i den nivå som behövs för Apple utan läckor för småsaker såsom knappar, skal och liknande

Men de lyckades väl hålla 64 bitarsprocessorn ganska hemlig?

Steve har varit borta i två år, så stor skillnad gällande "produktionsapparaten" nu mot hur det var då är det inte.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2013-10-17 21:48
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Inte för att dissa Macrumors som jag kikar på typ varje dag, men måste ju in här och länka till vår artikel om samma sak.

Du menar den som var tagen från en annan sida precis som Macrumors var? ;D

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-21 08:50

Har en tro på att nya Mac Pro kommer att lanseras.

Att Apple gjorde en reklamfilm som kördes på biografer bör betyda att de söker en helt ny kundgrupp, Gamers (är det så det heter är inte bevandrad alls i den världen).
Nya Nya Mac Pro är väldigt skalbar, verkar som gjord för att transporteras och både med hdmi, 4k etc. - perfekt för både spelskärm och uppkoppling till publik skärm.

Så min plusspaning är att den kommer att släppas och samarbete med tung spelindustri.

  • Medlem
  • 2013-10-21 11:28
Ursprungligen av ne100:

Har en tro på att nya Mac Pro kommer att lanseras.

Att Apple gjorde en reklamfilm som kördes på biografer bör betyda att de söker en helt ny kundgrupp, Gamers (är det så det heter är inte bevandrad alls i den världen).
Nya Nya Mac Pro är väldigt skalbar, verkar som gjord för att transporteras och både med hdmi, 4k etc. - perfekt för både spelskärm och uppkoppling till publik skärm.

Så min plusspaning är att den kommer att släppas och samarbete med tung spelindustri.

Gernerellt har ju Mac och gamers inte direkt varit synonymt med varandra. Gamers kommer hålla fast vis pcs även i fortsättningen.

Bevaka tråden