Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson X10 - dålig batteritid

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vill bara kolla med er vad ni tror om min mobils batteritid.
Om jag aktiverar gps och Jogtracker, så tar batteriet slut efter ca 2 tim, även om det var helt fulladat från början, är detta normalt, eller är det dags att byta till något annat.

Senast redigerat 2013-11-24 21:47

Gammal mobil, gammalt batteri, byt.

Lite tips hur du kan få ut mer batteritid kanske du hittar här, http://forum.xda-developers.com/showthread.ph....

Ursprungligen av mollerpojken:

Vill bara kolla med er vad ni tror om min mobils batteritid.
Om jag aktiverar gps och Jogtracker, så tar batteriet slut efter ca 2 tim, även om det var helt fulladat från början, är detta normalt, eller är det dags att byta till något annat.

Du skriver ingenstans vad det är för modell, men rubriken antyder någonting i stil med SonyEricsson X10. GPS kan sluka mycket batteri och det är kanske inte helt otänkbart att det går fort. Hur länge håller det utan GPS igång?

Ja då funkar det ju bättre förståss. Men om allt är avslaget, dvs dataöverföring, blåtand osv kanske 1 dygn.

Ursprungligen av mollerpojken:

Ja då funkar det ju bättre förståss. Men om allt är avslaget, dvs dataöverföring, blåtand osv kanske 1 dygn.

Som @keptang skrev tidigare. Gammal mobil och gammalt batteri. Du kan givetvis titta på att köpa in ett nytt batteri men frågan är om det är värt det. Kanske billigare att köpa ny telefon.

Ja så får det nog bli, men tack för era snabba svar.

Ursprungligen av mollerpojken:

Vill bara kolla med er vad ni tror om min mobils batteritid.
Om jag aktiverar gps och Jogtracker, så tar batteriet slut efter ca 2 tim, även om det var helt fulladat från början, är detta normalt, eller är det dags att byta till något annat.

stäng av alla sync, hjälper till stor del iallafall.

Ursprungligen av Todden:

stäng av alla sync, hjälper till stor del iallafall.

Jag tror art alla x10 är döda nu...

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-07-11 13:07

Jag sålde min X10 för någon vecka sedan (nyskick faktiskt, jag är rädd om grejerna).

1
Bevaka tråden