Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacSupport köper Grafit

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-04-25 11:59

Lite centrerad rubrik:)

"En datorbutik i centrala Umeå får nya ägare." Iofs sant men de övriga butikerna då?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-04-25 12:45

Klicksjukan har slagit klorna i VK också.
VK är en umetidning och VF som dom också äger har mer från övriga Västerbotten.

Namnet Grafit var iofs lätt att blanda ihop med Granit men jag kan inte påstå att jag tycker att Mstore är bättre, snarare tristare

Ursprungligen av MatsOlov:

Enligt VästerbottensKuriren.

http://www.vk.se/1180703/datorbutik-i-umea-fa...

Man känner sig som en misstänkt tjuv när man går in i den butiken.. Obehagligt värre när damerna där gör så.

Ursprungligen av Tjosansa:

Man känner sig som en misstänkt tjuv när man går in i den butiken.. Obehagligt värre när damerna där gör så.

I luleåbutiken så är de i alla fall trevliga

  • Medlem
  • International user
  • 2014-04-27 10:07
Ursprungligen av Tjosansa:

Man känner sig som en misstänkt tjuv när man går in i den butiken.. Obehagligt värre när damerna där gör så.

Umeåbutiken vägrade även sälja mig ett batteri till en MBP utan att montera det (och ta betalt för detta). Luleåbutiken är bättre

Sundsvallsbutiken är toppen. Trevlig personal som man bara kan gå in till o säga hej utan att känna att man måste köpa nåt

Ursprungligen av Mymac4ever:

Sundsvallsbutiken är toppen. Trevlig personal som man bara kan gå in till o säga hej utan att känna att man måste köpa nåt

Det känns på samma sätt i Luleå, hoppas att det inte ändras iom nya regimen

Ursprungligen av Tjosansa:

...när damerna där gör så.

Gör vadå?

1
Bevaka tråden