Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minns du Iphone 3G-lanseringen?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Om jag inte minns fel var det då vi hade den hittills största Macträffen i Sundsvall med ett 15-tal deltagare och någon som lyckats få tag i ett exemplar i förskott som alla nyfiket ville pilla på

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-07-12 21:56

Trots att jag var/är teknikintresserad var jag inte så inne på iPhone. Hade svårt att se vad det skulle kunna tillföra. Det misstaget har betytt mycket gott för mig då det har lärt mig om min bristande fantasi vid den tiden. Jag skulle vilja påstå att tack vare den missen har det gått mycket bra för mig. Allt efter devisen att man lär av sina misstag. Och det har jag verkligen gjort. Jag är idag en mycket bättre analytiker än vad jag var då. Och jag var bra redan då..:) Men vart efter hoppade jag på iPhone-tåget och på det tåget är jag ännu.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2014-08-05 10:17

Befann mig på semester i Grekland när den släpptes. Hade bestämt mig för en vit 16 Gb och Grekland var som tur en av de länder som sålde den olåst. Hittade en Vodafone-butik på releasedagen men de hade inga vita och det störde mig. Så bestämde mig för att försöka få tag i en vit först, vilket slutade med en liten båtresa till en annan ö (behöver jag påpeka nöjdhetsgraden hos flickvännen?) och fann där en liten undanskymd Vodafone-butik som hade dem. Väl där skrämde mig tjejen genom att säga att de bara funkade med Vodafone, så jag bad att få öppna den och testa med mitt 3-kort och till hennes förvåning funkade det klockrent.

Detta var alltså 6 år sen, men jag har fortfarande kvar alla bilder och SMS så det är rätt roligt att gå tillbaka och kolla ibland.

Bevaka tråden