Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple: "Bara nio kunder har klagat på böjda telefoner"

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-27 20:36
Ursprungligen av Demiurgen:

Safirglas är bra mot repor, men inte speciellt bra mot "impact force". Att kameralinsen klarar sig bra i många lägen - alltså även mot impact force - beror nog på att den är så liten.

Relevanta frågan är ju hur tjockt lager safirglas pratar vi om jämfört med en telefon vars lins inte sticker ut på baksidan.

Känner jag Apple rätt så har dom väl inte tagit i så dom spricker när det gäller marginalerna, vi får väl avvakta en tid och se om det dyker upp några klagomål på trasiga kamera linser eller inte.

I vilket fall är det fult och och opraktiskt med en utstickande lins på en mobiltelefon .

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-09-27 20:41
Ursprungligen av cubeis:

I vilket fall är det fult och och opraktiskt med en utstickande lins på en mobiltelefon .

Tur att den sitter på baksidan då så man slipper se den när man använder telefonen.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-27 20:44
Ursprungligen av John A:

Jag vet inte hur många kunder som klagar hos Apple angånder böjda telefoner vid andra iPhone-releaser. Spontant tycker jag att nio stycken låter som nio för många; men jag vet inte, det kanske är helt normal statistik.

Redan 2012 klagades på att iPhone 5 böjdes.
http://www.tekcore.co.uk/2012/10/10/iphone-5-...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-09-27 21:06
Ursprungligen av Vassius:

Tur att den sitter på baksidan då så man slipper se den när man använder telefonen.

Framsidan dvs.. iPhonens och Götlaborg har ju alltid varit det som gäller

Bevaka tråden