Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Årsbunden frågesport med Historiekampen

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Historiekampen är ett nytt spel från frågesportsälskarna Boboshi, som verkligen ställer de historiska kunskaperna på prov.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2014-09-29 20:52

Kul idé men allt faller på grund av all reklam.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2014-09-30 08:33
Ursprungligen av Redaktionen:

Historiekampen är ett nytt spel från frågesportsälskarna Boboshi, som verkligen ställer de historiska kunskaperna på prov.

Läs hela artikeln här

Startade det, möttes av tvång att skapa konto för att kunna spela. Tog bort det.

Att skapa ett konto på "traditionellt" vis, dvs att hitta på användarnamn och lösen är för krångligt och tar för lång tid när allt jag vill göra är att testa om spelet är något för mig.

Varför har man kontokrav? Varför har man ingen möjlighet att logga in med Game Center, Facebook eller Google?

Ursprungligen av jonasn:

Startade det, möttes av tvång att skapa konto för att kunna spela. Tog bort det.

Att skapa ett konto på "traditionellt" vis, dvs att hitta på användarnamn och lösen är för krångligt och tar för lång tid när allt jag vill göra är att testa om spelet är något för mig.

Varför har man kontokrav? Varför har man ingen möjlighet att logga in med Game Center, Facebook eller Google?

Jag ska gärna vidarebefordra frågan till Boboshi.

Tillägg: Boboshi svarar att det kommer fler inloggningsmöjligheter i framtida uppdateringar. De har försökt med Facebook-inloggningar till andra appar, men då fått önskemål om en traditionell inloggning vilket de valde här.

Senast redigerat 2014-09-30 11:42
1
Bevaka tråden