Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker Apple-nörd som vill jobba deltid/extra.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-10-07 07:45

Hej!

För ett tag sedan bestämde jag mig för att satsa på mitt sidoprojekt som Apple-konsult och istället göra det till min heltidssyssla.
Det har varit några riktigt spännande men också krävande månader och saker börjar mer och mer falla på plats.
Efter att fått in lite nya kunder men även också fått lite förfrågningar från andra orter, börjar jag känna att jag kan komma att behöva hjälp framöver.

Så, jag tänkte höra med er först och främst. Om det finns någon som kan tänka sig jobba som konsult på Apples alla produkter men som inte behöver heltid. Du kanske pluggar eller befinner dig mellan jobb. Du kanske inte kan jobba heltid av olika anledningar.

Jag vill ha en nörd. En riktig Apple-nörd som hela tiden följer med i utvecklingen. Jag bryr mig väldigt lite om du pluggat högskola eller inte och tidigare anställningar väger inte heller dom så vidare tungt. Rätt person med rätt kunskaper är det enda som spelar roll för mig.

Jag söker dig som:
• Har en säljande personlighet. Som kan se en kunds behov och på ett snyggt sätt föreslå dem.
• Bor på västkusten (kunderna finns huvudsak i Göteborg).
• Är genuint intresserad av Apples produkter och system.
• Är en fena på nätverk.
• Kan grunderna till programmering.
• Fyllt 20 år.
• Pratar engelska flytande.

Sen är det klart alltid en fördel om du gillar öl också

Känner du att det passar in på dig och att detta är något du skulle vara intresserad av, maila mig på hej(a)isupporten.se så kan vi försöka träffas och snacka mer.

Ha de gott!

Jonatan

  • Medlem
  • International user
  • 2014-10-07 13:14
Ursprungligen av kladda:

Sen är det klart alltid en fördel om du gillar öl också

Neeeej, vin och sprit ska de ju vara

Men vad kul annars, hade jag varit i en passande situationen hade jag sökt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-10-09 12:57

Jag har fått in några mail och samtal. Sjukt kul!

Är du sugen på detta, hör av dig!
Vill du så går det bra att ringa också, 031 313 92 23.

Ha de gott!

1
Bevaka tråden