Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invite till Oneplus One Android-mobil

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter min utvärdering av denna telefon tidigare har jag börjat få mina första invites.

Jag delar nu idag med mig en invite till någon räv på 99mac.

Dock är den bara giltig 24 timmar så det gäller att om någon vill ha en nu så måste den beställas ganska snart då jag fick mailet klockan 16.26 idag.

  • Medlem
  • Markaryd
  • 2014-10-16 23:23
Ursprungligen av Borttaget:

Efter min utvärdering av denna telefon tidigare har jag börjat få mina första invites.

Jag delar nu idag med mig en invite till någon räv på 99mac.

Dock är den bara giltig 24 timmar så det gäller att om någon vill ha en nu så måste den beställas ganska snart då jag fick mailet klockan 16.26 idag.

Om du har kvar den så vill jag gärna ha den!

Senast redigerat 2018-07-23 10:44

Invite borta.

Ursprungligen av namngiv:

Om du har kvar den så vill jag gärna ha den!

Jag skickade dig ett PM igår med länk till invite och du tog inte chansen.

Där förspillde du möjligheten och rent slöseri med koden som bara är giltig 24 timmar.

  • Medlem
  • Markaryd
  • 2014-10-17 23:13

Hej! Hoppas att du inte tog illa upp! Men inviten är giltigt 24h efter att jag claimar den

Ursprungligen av namgniw:

Hej! Hoppas att du inte tog illa upp! Men inviten är giltigt 24h efter att jag claimar den

Eftersom det inte var en invite för att jag köpt telefonen för mig att dela ut utan snarare en invite som delades på måfå för att jag basunerat ut info på twitter.

Citat:

The invite will expire 24 hours from when we sent this email, not necessarily when you received it,

Någon som är intresserad i denna telefon?
Har en invite tillgänglig

1
Bevaka tråden