Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med visning av solens upp och nedgång

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2015-07-27 19:23

Helt plötsligt visar min AW bara tiden för solens uppgång. Jag har testat att både starta om och göra en återställning utan resultat. Är det någon som har liknande problem eller vet om någon lösning på problemet.

Ursprungligen av Rael:

Helt plötsligt visar min AW bara tiden för solens uppgång. Jag har testat att både starta om och göra en återställning utan resultat. Är det någon som har liknande problem eller vet om någon lösning på problemet.

Vet inte riktigt vad det är för funktion - om jag skall vara ärlig. Prova att starta om  Watch - det brukar lösa dom flesta problem direkt. Lite som iPhone.

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2015-07-28 10:45
Ursprungligen av adress@mac:

Vet inte riktigt vad det är för funktion - om jag skall vara ärlig. Prova att starta om  Watch - det brukar lösa dom flesta problem direkt. Lite som iPhone.

Glömde att skriva att jag har testat att både starta om och återställa klockan. Jag hittde en tråd på Apples forum, det verkar vara en känd bugg som dyker upp för vissa. Det fanns en del förslag på lösningar och jag har testat ett par men ingen lösning har hittills hjälpt mig. Det fixar säkert sig vid någon framtida uppgradering

1
Bevaka tråden