Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Badar eller duschar ni med klockan?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-08-10 21:32
Ursprungligen av iTiger:

Off-topic
Så det är mer "sanitärt" att ta av sig (den smutsiga) klockan, tvätta sig och sedan sätta på sig (den fortfarande smutsiga) klockan efteråt? Blir inte klockan renare av att hänga med i duschen...? ?

Man tvättar ju klockan separat, med vatten, vilket då blir ordentligt till skillnad mot när den sitter kvar på armen.

Dessutom får man handleden som klockan sitter på ordentligt tvagad, vilket du inte får när klockan sitter där.

Självklara saker. Frågor på det?

Ursprungligen av zinned:

Man tvättar ju klockan separat, med vatten, vilket då blir ordentligt till skillnad mot när den sitter kvar på armen.

Dessutom får man handleden som klockan sitter på ordentligt tvagad, vilket du inte får när klockan sitter där.

Självklara saker. Frågor på det?

Ingen fråga men, min klocka går iaf att förflytta så pass mycket på armen att man kommer åt överallt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-08-10 23:01
Ursprungligen av CekariYH:

Ingen fråga men, min klocka går iaf att förflytta så pass mycket på armen att man kommer åt överallt

Även då, du har fortfarande en klocka som inte är ordentligt rengjord samt har blivit utsatt för massa tvålprodukter som inte är bra.

Ursprungligen av zinned:

Även då, du har fortfarande en klocka som inte är ordentligt rengjord samt har blivit utsatt för massa tvålprodukter som inte är bra.

Samma tvålprodukt iofs, och jag gör som du tills jag vet mer säkert hur Watch klarar just kropp-hår schampo.

Och visst, inte blir klockan perfekt rengjord men förhindrar iaf att stållänken mm inte luktar gammal svett.

Bevaka tråden