Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lirum Device försvinner från App Store

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Appen Lirum Device Info Lite har plötsligt försvunnit från App Store. Appen kan användas för att kontrollera vilken A9-processor en enhet innehåller.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-10-08 20:13

Måste finnas andra appar för detta ändamål?

Man undrar ju varför...just nu...chipgate...foliehatt...illuminati...ångest...måste ta medecinen nu...

  • Medlem
  • 2015-10-08 21:37
Ursprungligen av Redaktionen:

Appen Lirum Device Info Lite har plötsligt försvunnit från App Store. Appen kan användas för att kontrollera vilken A9-processor en enhet innehåller.

Läs hela artikeln här

Underligt, jag kunde just ladda ner den.

Ursprungligen av MP:

Underligt, jag kunde just ladda ner den.

Samma här, kl 3:11 var det inga problem att ladda hem appen

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-09 08:41
Ursprungligen av MP:

Underligt, jag kunde just ladda ner den.

Ursprungligen av Cancerman:

Samma här, kl 3:11 var det inga problem att ladda hem appen

Inget konstigt alls eftersom den är tillbaka, men den togs bort igår eftermiddag och var borta under hela dagen.

Ursprungligen av Exteron:

Inget konstigt alls eftersom den är tillbaka, men den togs bort igår eftermiddag och var borta under hela dagen.

Ja uppenbarligen då den kan laddas hem!

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-09 10:36
Ursprungligen av Cancerman:

Ja uppenbarligen då den kan laddas hem!

Läste du över huvud taget vad det var du svarade på?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-09 10:38
Ursprungligen av Exteron:

Läste du över huvud taget vad det var du svarade på?

Läste du vad han skrev?

Sluta nu vara så aggressiv och provokativ i alla dina inlägg du skriver här.

Jag tror att det är ganska enkelt. Tillverkaren tog tillbaka Lite appen och flyttade delen som visar vilken CPU man har till betalappen.

Jag är inte helt säker men när den kom ner på Ipaden så skriver den inte ut CPU-tillverkaren.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-09 12:01
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag tror att det är ganska enkelt. Tillverkaren tog tillbaka Lite appen och flyttade delen som visar vilken CPU man har till betalappen.

Jag är inte helt säker men när den kom ner på Ipaden så skriver den inte ut CPU-tillverkaren.

Man kan se det på huvudskärmen (Home).

På min iPad så ser det ut så här

Jämfört med hur det ser ut på min sexa

Det var det som fick mig att tro att de ändrade vad man kan se i liteversionen

Men som sagt, det var bara en gissning som kan vara fel pga att Ipadversionen ser annorlunda ut.

Senast redigerat 2015-10-09 15:05
  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-09 15:10
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag tror att det är ganska enkelt. Tillverkaren tog tillbaka Lite appen och flyttade delen som visar vilken CPU man har till betalappen.

Jag är inte helt säker men när den kom ner på Ipaden så skriver den inte ut CPU-tillverkaren.

Ursprungligen av BlackSmp:

På min iPad så ser det ut så här

Jämfört med hur det ser ut på min sexa

Det var det som fick mig att tro att de ändrade vad man kan se i liteversionen

Men som sagt, det var bara en gissning som kan vara fel pga att Ipadversionen ser annorlunda ut.

Det står i båda

Ursprungligen av Extern:

Det står i båda

Var då? Jag ser det inte på Ipaden.
Eller är det något fel på min installation?

Fast jag har definitivt fel i min spekulation eftersom versionen 3.2.4 kom ut i april. Däremot så är min ipadinstallation konstig.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-09 18:39
Ursprungligen av BlackSmp:

Var då? Jag ser det inte på Ipaden.
Eller är det något fel på min installation?

Fast jag har definitivt fel i min spekulation eftersom versionen 3.2.4 kom ut i april. Däremot så är min ipadinstallation konstig.

Beror iofs på vilken iPad du har och vilken version utav Lirum Device det är, har du betalversionen så visas inte info för iPhone 6S, 6S Plus och iPad Air 2 än, står även i infon i App Store.

Ursprungligen av Extern:

Beror iofs på vilken iPad du har och vilken version utav Lirum Device det är, har du betalversionen så visas inte info för iPhone 6S, 6S Plus och iPad Air 2 än, står även i infon i App Store.

Ok, Air 2 och Lite-versionen, det förklarar det hela. Jag tittade aldrig i App Store utan spekulerade helt fel. Tack för informationen.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-10-11 01:13
Ursprungligen av BlackSmp:

Ok, Air 2 och Lite-versionen, det förklarar det hela. Jag tittade aldrig i App Store utan spekulerade helt fel. Tack för informationen.

Det var så lite

1
Bevaka tråden