Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu finns Apple Music för Android

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple släpper nu musiktjänsten Apple Music för Android. För den som vill testa finns appen att ladda ned från Google Play.

Läs hela artikeln här

Bra med fler möjligheter för Android-användare.

Något Apple borde släppa till Apple Music är en webbapp/sida så man kan strömma från valfri dator/valfritt operativsystem utan att behöva ha iTunes installerat.

  • Avstängd
  • Örebro
  • 2015-11-11 15:00
Ursprungligen av keptang:

Bra med fler möjligheter för Android-användare.

Något Apple borde släppa till Apple Music är en webbapp/sida så man kan strömma från valfri dator/valfritt operativsystem utan att behöva ha iTunes installerat.

Fast man kan inte som företag släppa allt hur mycket som helst, man måste även behålla några saker som är "fördelar" ifall man använder sig utav deras saker, så gör alla och så måste det få vara.

Ursprungligen av Exteron:

Fast man kan inte som företag släppa allt hur mycket som helst, man måste även behålla några saker som är "fördelar" ifall man använder sig utav deras saker, så gör alla och så måste det få vara.

Vad skulle nackdelen vara menar du?
Vilken är fördelen att man måste installera en fet klient (iTunes), som inte går att installera på alla operativsystem?
Skulle det vara dåligt för Apple, dess användare och kunder om möjligheten fanns att använda Apple Music utan iTunes på en dator?

Ursprungligen av keptang:

Bra med fler möjligheter för Android-användare.

Något Apple borde släppa till Apple Music är en webbapp/sida så man kan strömma från valfri dator/valfritt operativsystem utan att behöva ha iTunes installerat.

Tidal hadde/har så. Och det gillade jag inte alls när jag testade det. Jag gillar dock inte apple music i itunes heller då det ligger där med en massa andra saker som gör det svårt att hitta i menyer/flikar och sånt. Jag tycker att det är bäst som spotify har det, i en enskild app.

1
Bevaka tråden