Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firewatch säljer bra

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Firewatch har sålt i drygt en halv miljon exemplar under den första månaden, och Panic är nöjda.

Läs hela artikeln här

Troligtvis mina sämst spenderade pengar. Jobbade hemifrån en natt med jouren och tänkte, det här kan bli skoj!

Två timmar senare undrade jag varför eftertexterna dök upp.

Jag undrar om alla andra som köpt spelet hade en aning om hur löjligt kort den här "walking simulator" egentligen var.

Ursprungligen av Segas:

Troligtvis mina sämst spenderade pengar. Jobbade hemifrån en natt med jouren och tänkte, det här kan bli skoj!

Två timmar senare undrade jag varför eftertexterna dök upp.

Jag undrar om alla andra som köpt spelet hade en aning om hur löjligt kort den här "walking simulator" egentligen var.

Det är ett ganska kort spel ja, men samtidigt kostade det inte ens 180 kr. Personligen tycker jag att det var värt sina pengar och det var precis ett spel i min smak, vilket är intressant eftersom jag inte spelar spel annars. Vackert, bra story och intressanta karaktärer är spelets starka sidor tycker jag. Med det sagt hade det gärna fått vara längre, men hellre kort och riktigt bra än långt och okej.

Ursprungligen av Scarecrow:

Det är ett ganska kort spel ja, men samtidigt kostade det inte ens 180 kr. Personligen tycker jag att det var värt sina pengar och det var precis ett spel i min smak, vilket är intressant eftersom jag inte spelar spel annars. Vackert, bra story och intressanta karaktärer är spelets starka sidor tycker jag. Med det sagt hade det gärna fått vara längre, men hellre kort och riktigt bra än långt och okej.

För att göra en jämförelse i 'valuta för pengarna', så köpte jag ett spel till PS4 - Salt & Sanctuary. Jag har redan 54 timmar spelade och är inte ens i närheten av att ha gått igenom halva spelet.

Du har dock rätt angående karaktärerna. Det var otroligt intressanta dialoger men efter en andra omgång av spelet upptäckte jag att göra precis tvärtom eller till- och med skippa så mycket som gick, kvittade det vad man gjorde för val i dialogerna.

Inte ens det kunde utvecklarna göra något kul med...och det suger när det enda spelet har att erbjuda, ÄR dialoger.

1
Bevaka tråden