Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Tre nya Ipad Pro kommer i vår

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa Ipad Mini blir en Ipad Pro, och kanske kommer också en ny modell med 10,1-tumsskärm ersätta någon av dagens modeller. Uppgifterna om framtiden för Ipad Pro går isär.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-10-04 14:02

Riktigt grymt om denna gissningen slår in, en sådan iPad Mini tackar jag inte nej till

Har länge velat ha en ipad och särskilt den stora pro-modellen.
Hoppas verkligen att de släpps tidigt på året då jag fyller jämnt i slutet av mars.....

För mig som ofta tittar på film på paddan så förstår jag inte varför det är gamla tjock-tv 4:3 formatet på ipad. Bilden blir pyttepytte. 16:9/10 format skulle bota mina sneglingar mot diverse konkurrenter.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-10-05 09:45

Jag tror inte att filmtittande är det som folk gör mest med sin iPad. Svårt att få något som passar alla

  • Medlem
  • International user
  • 2016-10-06 15:29
Ursprungligen av kenjon:

Jag tror inte att filmtittande är det som folk gör mest med sin iPad. Svårt att få något som passar alla

Håller med, numera gör jag det på min iPhone SE, ipadden får ligga på bordet brevid.
Men 4:3 formatet är bäst, 16:10 eller än värre 16:9 gör ju dem så gott som obrukbara för annat än film. Precis som dagens "HD" skärmar.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nästa Ipad Mini blir en Ipad Pro, och kanske kommer också en ny modell med 10,1-tumsskärm ersätta någon av dagens modeller. Uppgifterna om framtiden för Ipad Pro går isär.

Läs hela artikeln här

köper man alla tre och tejpar ihop blir det nästan som en ny macbook pro också!

Tråkiga med en 10,5-tumsmodell är att Microsoft Office inte är gratis på enheter över 10-tum.

Ursprungligen av Chaosstar:

Tråkiga med en 10,5-tumsmodell är att Microsoft Office inte är gratis på enheter över 10-tum.

Vi kan alltid hoppas på att MS är snälla och ändrar sina affärsregler.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-10-09 11:40
Ursprungligen av barbapappa_86:

Vi kan alltid hoppas på att MS är snälla och ändrar sina affärsregler.

Hur fungerar det idag på 12" ipadden?
Jag funderar om det är en regel som överhuvudtaget har nån betydelse på Apples och är något som enbart gäller deras egna fragmenterade marknad.

Använder min iPad mer och mer, är sjukt sugen på en ny iPad Pro. Gärna en 12" med penna för att resignera lite bilder och se film på.

1
Bevaka tråden