Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #154: Avsnittet Jakob inte får lyssna på

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka passar Amanda Reventlid, Andreas Eklöv och Ida Blix på att snacka hemlisar när Jakob Nilsson inte är i studion.

Läs hela artikeln här

Tror nog Jakob har smyglyssnat ja. Han är ju podd-mannen lixom!

Den där Apple-snubben verkar ju inte vara att lita på.

Minns ni förresten för några år sedan, när folk var arga för att Expresscard/34 togs bort till fördel för den där värdelösa SD-kortläsaren?

Förstår inte heller vad man ska ha ESC till. Händer inte ett skit när jag trycker på den. Klarat mig i många år utan den.

Ursprungligen av Giljan:

Förstår inte heller vad man ska ha ESC till. Händer inte ett skit när jag trycker på den. Klarat mig i många år utan den.

Esc-knapp måste man ha. Använder den varje dag.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-11-13 19:34
Ursprungligen av SweSG:

Esc-knapp måste man ha. Använder den varje dag.

Samma här. Använde den precis 3 gånger på Facebook. Däremot verkar det ju som att den ändå "finns kvar" längst till vänster på Touch Baren, så det är inget stort problem.

Jag är inte så jättesur över att utvecklingen äntligen går till "one port to rule them all" - det som är mest störande (trots allt) är att Apple inte skickar med en 100kr-kabel med deras dyrt prissatta nyheter (http://www.apple.com/se/shop/product/MJ1M2ZM/...).

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-11-14 10:15

esc använder jag oftast för att lämna helskärmsläge när jag tittar på filmer/Playtjänst.

Ursprungligen av SweSG:

Tror nog Jakob har smyglyssnat ja. Han är ju podd-mannen lixom!

Hehehe, ja jo, tror det finns en viss risk att Jakob inte har kunnat hålla sig från att lyssna.

1
Bevaka tråden