Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple-tangentbord med Mac och Apple-tv

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag har det senaste apple-tangentbordet. Hur fasen switchar jag snabbt och smidigt det mellan Apple-Tvn och Macen? Borde väl gå?

Vad gäller Apples BT tangentbord och möss så klarar dom bara en pryttel i taget och ingen switch typ så det blir till att para och o-para i evigheters evigheter om man flyttar runt dom sas.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-11-14 23:36
  • Medlem
  • 2016-11-15 16:31
Ursprungligen av Johan Thuresson:

Hej

Jag har det senaste apple-tangentbordet. Hur fasen switchar jag snabbt och smidigt det mellan Apple-Tvn och Macen? Borde väl gå?

Har du en iPhone/iPad? Ladda i så fall ner "Fjärrkontroll" från App Store. Där kan man använda iphonens virtuella tangentbord för att skriva. (Har jag för mig)

Ursprungligen av Dalle:

Har du en iPhone/iPad? Ladda i så fall ner "Fjärrkontroll" från App Store. Där kan man använda iphonens virtuella tangentbord för att skriva. (Har jag för mig)

Funkar fint med min ATV4 iaf.

Ursprungligen av Dalle:

Har du en iPhone/iPad? Ladda i så fall ner "Fjärrkontroll" från App Store. Där kan man använda iphonens virtuella tangentbord för att skriva. (Har jag för mig)

Jag två iPads och iPhone 7. Men föredrar vanligt tangentbord. Otroligt att det inte man inte enkelt kan byta mellan enheterna.

1
Bevaka tråden