Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Amazon Prime Video rullas ut globalt i december

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I samband med lanseringen av den nya programserien The Grand Tour blir videotjänsten Amazon Prime Video tillgänglig i mer än 200 länder.

Läs hela artikeln här

Sweet! Ser fram emot att kunna kolla på säsong 2 av Man in the High Castle!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Sweet! Ser fram emot att kunna kolla på säsong 2 av Man in the High Castle!

Vet du om de planerar att ta in Galavant?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-11-17 15:06

Hoppas på hela Amazon.se
Ja, jag vill köpa allt på Amazon, mat, verktyg, utemöbler. Men de har väl inte hittat nån vettig leverantör av prylar i landet…

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2016-11-17 15:13
Ursprungligen av jakobnilsson:

Sweet! Ser fram emot att kunna kolla på säsong 2 av Man in the High Castle!

Har inte sett säsong ett ens, så jag ser fram emot två säsonger till och med

Ursprungligen av jakobnilsson:

Sweet! Ser fram emot att kunna kolla på säsong 2 av Man in the High Castle!

Hur kan man se säsong 1??
Ser oxå fram imot Amazon till Sverige. Dom ska ju ha en del 4K material i bagaget har jag sett.

Ursprungligen av Jukeboxen:

Hur kan man se säsong 1??
Ser oxå fram imot Amazon till Sverige. Dom ska ju ha en del 4K material i bagaget har jag sett.

Jag såg säsongen "på annat sätt", vilket jag givetvis inte kan rekommendera. Utgår dock från att även Säsong 1 kommer kunna åtnjutas via Amazon Prime i december. En väldigt välgjord serie jag verkligen rekommenderar!

Ett ärligt svar av @jakobnilsson Ger + i min bok!

Alla har vi la gjort saker vi kanske inte är så stolta över.

Jag kommer testa tjänsten. Börjar dock bli en hel del man har och slantarna bara flyger iväg :/

Det här är jätteintressant, inte bara för The Grand Tour. Utan även för oss som handlar en del från Amazon, hoppas de erbjuder svenska kunder fler tjänster och möjligheter. ?

Ursprungligen av emilakered:

Vet du om de planerar att ta in Galavant?

Vet inte, den gick på ABC ju.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2016-11-21 09:38

Eftersom jag och min fru redan spenderar en hel del pengar på böcker från Amazon så skulle Prime kunna innebära en reduktion i kostnader snarare än en ökning. Det skulle vara en välkommen förändring.

Men det är också där som jag blir lite fundersam. Idag använder vi den amerikanska affären för att köpa böcker, eftersom det inte finns någon svensk/norsk affär. Men kommer ett svenskt/norskt primekonto fortfarande kunna hämta böcker i den amerikanska affären, eller kommer de faktiskt att implementera fullt fungerande Amazon från och med införandet av prime i 200 länder? Jag har noterat att nyligen så började jag betala extra moms eftersom jag handlade från Norge, så de verkar vilja göra rätt för sig till andra länder än där affären är registrerad.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-11-21 17:48

Jag brukar handla av Amazon i England, än så länge är de ju med i EU.

1
Bevaka tråden