Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods har kommit till kontoret

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har vårt testexemplar av AirPods kommit till kontoret. Amanda och Jakob packar upp.

Läs hela artikeln här

Ser fram emot era erfarenheter med spänning!

Trevlig helg även om det innebär arbete (dock av det roligare slaget).

Det är visserligen lite befriande att se Jakob fumla ovetandes i jakten på Siri men samtidigt väldigt skrämmande...

  • Medlem
  • 2016-12-17 00:08

Ni får gärna testa hur ett telefonsamtal fungerar i lite mer bullriga miljöer. Hör den andra personen vad man säger?

Ursprungligen av Dalle:

Ni får gärna testa hur ett telefonsamtal fungerar i lite mer bullriga miljöer. Hör den andra personen vad man säger?

Och batteritid.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-12-17 01:56

Synd dem är så svinigt dyra bara. För det priset räcker det inte bara med att man slipper "parkoppla". Det bör vara ljud som i ett par Bose-lurar. Svar, nej.

Ursprungligen av kafferast:

Det är visserligen lite befriande att se Jakob fumla ovetandes i jakten på Siri men samtidigt väldigt skrämmande...

Haha varför skrämmande? ?

Ursprungligen av jakobnilsson:

Haha varför skrämmande? ?

Skrämmande som i "noll koll" ??.

Hoppas testandet går bra?

Ursprungligen av kafferast:

Skrämmande som i "noll koll" ??.

Hoppas testandet går bra?

Tack! Vill dock säga att jag har koll på Siri i övrigt. Har inte provat Airpods tidigare så det är lite grejen med unboxing-videon att det är vårt första intryck, inklusive att vi inte läst in oss på hur kommandona utförs. Förstår fortfarande inte varför det är något skrämmande ?

Får ni övertid när ni testar produkter över helgen eller har ni flextid?

Jag ser iaf fram emot artikeln på måndag.

Ursprungligen av nyllet83:

Får ni övertid när ni testar produkter över helgen eller har ni flextid?

Jag ser iaf fram emot artikeln på måndag.

Det blir nog lite flex kanske. Men en stor del av test-tiden är ju att faktiskt använda produkten under sin fritid. Det vore i och för sig väldigt lyxigt om jag kunde flexa bort när jag står i köket och bakar pepparkakor med Airpods i öronen, men tyvärr...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-12-17 13:56
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det blir nog lite flex kanske. Men en stor del av test-tiden är ju att faktiskt använda produkten under sin fritid. Det vore i och för sig väldigt lyxigt om jag kunde flexa bort när jag står i köket och bakar pepparkakor med Airpods i öronen, men tyvärr...

Blir spännande att höra era synpunkter Inte för många pepparkakor för dig Jakob, då kanske vi riskerar ett alldeles för "snällt" test

Senast redigerat 2016-12-17 14:48

Mina är skickade nu, gav bort mina Plantronics Backbeat Pro och Philips M2BT till grabbarna. Nu slipper jag höra Minecraftmusiken från deras iPads hela tiden.. ???

Riktigt trevlig video.
Mina Airpods skickades idag o ska komma den 22 dec. Man längtar!

  • Medlem
  • 2016-12-17 21:43

Ni verkar vara riktigt härliga personer :)!

Det fungerar likadant med mina Beats Wireless det kommer exakt upp sådär så man kan se batteriprocenten anslut osv.

Så det är inget unikt med Airpods så ni vet

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-12-18 04:25
Ursprungligen av ibra_apple:

Det fungerar likadant med mina Beats Wireless det kommer exakt upp sådär så man kan se batteriprocenten anslut osv.

Så det är inget unikt med Airpods så ni vet

Kanske för att nyare Beats Wireless bygger på samma Apple W1-chip som finns i Airpods, bara så du vet.

Ursprungligen av phreakii:

Synd dem är så svinigt dyra bara. För det priset räcker det inte bara med att man slipper "parkoppla". Det bör vara ljud som i ett par Bose-lurar. Svar, nej.

Subjektivt sett förstår jag om man upplever dem som dyra, men jämfört med liknande, helt trådlösa dito är de inte så dyra, och då har dessa dessutom funktioner som konkurrenterna saknar.

  • Medlem
  • 2016-12-18 08:41
Ursprungligen av Redaktionen:

Nu har vårt testexemplar av AirPods kommit till kontoret. Amanda och Jakob packar upp.

Läs hela artikeln här

Skall bli intressant att se hur dessa står sig mot icon x och The Dash. Då de har övrigt att önska

Ursprungligen av ibra_apple:

Det fungerar likadant med mina Beats Wireless det kommer exakt upp sådär så man kan se batteriprocenten anslut osv.

Så det är inget unikt med Airpods så ni vet

Ursprungligen av IngoX:

Kanske för att nyare Beats Wireless bygger på samma Apple W1-chip som finns i Airpods, bara så du vet.

Det är en standardfunktion i Bluetooth sen 1999/2000 att kunna se enhetens batteristatus.

Ursprungligen av keptang:

Det är en standardfunktion i Bluetooth sen 1999/2000 att kunna se enhetens batteristatus.

Mycket väll medveten om det, MEN att man ej behöver parkoppla & att det kommer upp på huvudmenyn direkt då man startar hörlurarna att med en grafisk bild kunna se hörlurarna & dessutom få se batteriprocenten på mobilen då man har bt igång, det är det som jag givetvis menar.

Antar att det är ett är ett par nya Beats? Med W1 chipet?

1
Bevaka tråden