Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehör till MacBook med Touchbar?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eftersom min gamla MacBook från sent 2013 är så satans sliten nu så är jag sugen på en ny. Valet faller så klart på nya MacBook med Touchbar, eller Touch bar kanske det stavas. Förutom att jag måste köpa en adapter (+ magsafe adapter som jag inte kan leva utan) så undrar jag vad det finns för tillbehör till nya Macbook pro Touch bar 13 eller 15 tum? Tänker väskor, fodral och dyligt främst. Verkar inte finnas ett jota i Sverige ännu. Vet att svenska märket woolnut är på gång med några macbook touch bar sleeves: https://www.woolnutcovers.com/macbook-leather-sleeve alltså typ läderfodral, men vet inte när de kommer i lager. Kollar man SIBA, Elgiganten och så vidare finns ju typ inget. Applehar väl lite egna fodral och väskliknande saker, typ http://www.apple.com/se/shop/mac/mac-accessories men tycker det är roligare med lite mer udda designgrejer. Vet ni några produkter som finns att köpa nu så posta gärna här. Tack!

Vad innebär att de är för de nya modellerna? De är fortfarande 13 och 15".

Skal, tajta fodral med mera kommer inte passa på de nya modellerna med touchbar eftersom de har andra dimensioner än de gamla.. men vissst väskor osv kommer klart fungera. Tänkte mer om någon vet produkter anpassade precis för touch bars..kan även vara anpassade så att man kommer åt de nya portarna osv.

Ursprungligen av Johnny33:

Skal, tajta fodral med mera kommer inte passa på de nya modellerna med touchbar eftersom de har andra dimensioner än de gamla.. men vissst väskor osv kommer klart fungera. Tänkte mer om någon vet produkter anpassade precis för touch bars..kan även vara anpassade så att man kommer åt de nya portarna osv.

Fodralen kan jag förstå att man kan vilja ha en nyare model till, men jag förstår inte vad touch bar ska göra för skillnad? Tänker du dig att man ska komma åt portarna när datorn ligger i väskan? Vad är syftet med det?

hehe mest nyfiken vad det finns i dagsläget.. men kan ju vara soft att kunna ladda, lyssna på musik eller så även om man inte direkt har burken uppe. Och om man vill ha en tajt fit från typ ett fodral som jag eftersöker så måste man klart köpa unikt för touch bar

1
Bevaka tråden