Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #165: Trendkänsliga trion

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi följer upp på Jakobs andra omgång med Airpods, diskuterar Apples nya betaversioner och rankar det coolaste retroformatet.

Läs hela artikeln här

Nu gillade jag avsnittet bättre Inte för att mobiler är något fel på. Men kan bli lite för mycket ibland. Blandat snack om det mesta är roligast att lyssna på. Ska det handla om en sak/pryl så måste det vara på djupet. Kan också vara kul att lyssna på. Sedan har ju allt med smak och vad man är intresserad av. Alla kan inte vara nöjda.

Ska sägas att jag uppskattar podden väldigt mycket. Även om alla avsnitt inte passar mig. Mitt problem är att jag säger/skriver som jag tycker. Mitt gnäll ska man dock ta med en nypa salt

Ha en trevlig söndag 99!

Ursprungligen av SweSG:

Nu gillade jag avsnittet bättre Inte för att mobiler är något fel på. Men kan bli lite för mycket ibland. Blandat snack om det mesta är roligast att lyssna på. Ska det handla om en sak/pryl så måste det vara på djupet. Kan också vara kul att lyssna på. Sedan har ju allt med smak och vad man är intresserad av. Alla kan inte vara nöjda.

Ska sägas att jag uppskattar podden väldigt mycket. Även om alla avsnitt inte passar mig. Mitt problem är att jag säger/skriver som jag tycker. Mitt gnäll ska man dock ta med en nypa salt

Ha en trevlig söndag 99!

Det är alltid kul och bra att få feedback! Och alla behöver absolut inte gilla alla ämnen i varje avsnitt lika mycket Roligt att du tyckte om detta bättre! Trevlig söndag du med!

  • Medlem
  • 2017-01-29 12:59

Ett tips till @amandareventlid när det gäller problemet att hennes Apple Watch vaknar under hennes siesta.
Stäng av funktionen att klockan ska vakna vid handledsrörelser. Då slipper den blända dig under täcket. Detta görs i Watch-appen på din iPhone under; Allmänt, Väck skärm, Väck vid handledshöjning.
Vill man ha totalt mörker så att inte skärmen tänds oavsiktligt mot täcket så får man även låsa klockan före man kryper ner.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-01-30 09:48
Ursprungligen av SweSG:

Nu gillade jag avsnittet bättre Inte för att mobiler är något fel på. Men kan bli lite för mycket ibland. Blandat snack om det mesta är roligast att lyssna på. Ska det handla om en sak/pryl så måste det vara på djupet. Kan också vara kul att lyssna på. Sedan har ju allt med smak och vad man är intresserad av. Alla kan inte vara nöjda.

Ska sägas att jag uppskattar podden väldigt mycket. Även om alla avsnitt inte passar mig. Mitt problem är att jag säger/skriver som jag tycker. Mitt gnäll ska man dock ta med en nypa salt

Ha en trevlig söndag 99!

Kul att höra! Vi uppskattar så klart all feedback/åsikter om våra avsnitt, så det ska du inte se som ett problem

Ursprungligen av Dalle:

Ett tips till @amandareventlid när det gäller problemet att hennes Apple Watch vaknar under hennes siesta.
Stäng av funktionen att klockan ska vakna vid handledsrörelser. Då slipper den blända dig under täcket. Detta görs i Watch-appen på din iPhone under; Allmänt, Väck skärm, Väck vid handledshöjning.
Vill man ha totalt mörker så att inte skärmen tänds oavsiktligt mot täcket så får man även låsa klockan före man kryper ner.

Tack för tipset! Jag testade och har givetvis inte orkat ändra tillbaka inställningen mellan tupplurarna. Tycker ändå att det är bättre när skärmen inte lyser upp vid handrörelser i många fall, men längtar med spänning till bioläget kommer!

1
Bevaka tråden