Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ATV4 med beta-version av tvOS - Svtplay läser inte in avsnitt.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2017-02-04 21:12

När jag startat svtplay ser allt ut som det ska. Det är när jag väljer ett program som problemet uppstår. Gränssnittet ser ut som det ska men inga avsnitt visas. Någon som har råkat ut för samma sak eller har något förslag på lösning?
Det jag har gjort är raderat och installerat appen och återställt hela ATVn. Givetvis har jag senaste version av tvOS och svtplay. Jag kan inte komma på ifall jag har gjort någon ändring i huvudtaget innan felet uppstod.

Senast redigerat 2017-02-05 13:20

Alla avsnitt kanske inte finns tillgängliga? Vilket program är det som du försöker titta på?

  • Medlem
  • 2017-02-04 22:23

Glömde säga att det gäller alla program. Även livesändningar.

Ursprungligen av ovess:

Glömde säga att det gäller alla program. Även livesändningar.

Har samma problem. Tror dock det beror på senaste tvOS-betan. Problemet uppstod då för mig iaf. Kör du den?

  • Medlem
  • 2017-02-04 22:48

Det gör jag. Kan inte minnas att det hände just när den blev installerad. Men det låter mycket troligt att det är så. Får väl bara ta och acceptera det då.

  • Medlem
  • Borås
  • 2017-02-04 23:08

För mig som kör vanliga versionen fungerar det bra. Ett tips är att förklara att man kör beta när så är fallet, det kan påverka en del.

Ursprungligen av ovess:

...Givetvis har jag senaste version av tvOS och svtplay...

Otroligt vilseledande att säga "jag har senaste" när man i själva verket kör en beta.

Alla tolkar "senaste" som senaste skarpa versionen.

Rubriken ändrad för att förtydliga om att det handlar om en beta-version av tvOS.

1
Bevaka tråden