Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får man synken att funka mellan Outlook och Icloud avseende kalendern

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2017-02-14 11:26

Hej,

Jag har ett Icloud-konto, kalender och mejl och allt.

Sen har jag en PC med Outlook på. På PC¨n har jag installerat Icloud for Windows samt satt kryss i rutan för koppling mellan Icloud och Outlook.

Tidigare har det fungerat genom att en extra "icloud-kalender" lagts till i Outlook. På sådant sätt har jag kunnat se alla mina kalendrar i Outlook.

Meeen nu har det slutat att fungera. Jag har ominstallerat Icloud for Windows. Funkar inte ändå. Någon som har några konkreta förslag?

mvh

magnus

Ska du inte ställa in iCloud direkt i Outlook, precis som vilket mailkonto som helst? Vad händer när du gör det? Vilken version av Outlook kör du?

1
Bevaka tråden