Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fråga om statistik

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänker köpa en vara på tradera från ett företag i Kina men kollade först företaget pålitlighet via vemsäljer.se
Förstår inte riktigt hur man ska tolka detta resultat...

Vad är problemet?
129-tusen mot 10-tusen...

Ursprungligen av CekariYH:

Vad är problemet?
129-tusen mot 10-tusen...

Varför bilden bredvid visar något annat?

Ah, bilden eller visaren verkar inte visa rätt om nu den representera 0-100% vilket jag inte tror.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-02-14 18:36

Vad ger vemsäljer jämfört med att kolla på tradera/ebay?
Förutom en skev mätare?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-02-14 19:17
Ursprungligen av reboot81:

Vad ger vemsäljer jämfört med att kolla på tradera/ebay?
Förutom en skev mätare?

Några extra reklambanners att vila ögonen på!
(annars absolut ingenting eftersom de hämtar all sin data direkt från Traderas omdömessystem)

Ursprungligen av calinou:

Tänker köpa en vara på tradera från ett företag i Kina men kollade först företaget pålitlighet via vemsäljer.se
Förstår inte riktigt hur man ska tolka detta resultat...

129 tusen positiva omdömen för ett företag i Kina skulle jag säga är bra. Många av de 10 tusen som gett negativ feedback har antagligen inte ens läst och fattat att de beställt en vara från Kina och sedan gnällt över lång leveranstid eller nåt. Men det får du ju mycket bättre uppfattning om ifall du läser omdömena direkt på Tradera.

Ursprungligen av reboot81:

Vad ger vemsäljer jämfört med att kolla på tradera/ebay?
Förutom en skev mätare?

Ursprungligen av IngoX:

Några extra reklambanners att vila ögonen på!
(annars absolut ingenting eftersom de hämtar all sin data direkt från Traderas omdömessystem)

129 tusen positiva omdömen för ett företag i Kina skulle jag säga är bra. Många av de 10 tusen som gett negativ feedback har antagligen inte ens läst och fattat att de beställt en vara från Kina och sedan gnällt över lång leveranstid eller nåt. Men det får du ju mycket bättre uppfattning om ifall du läser omdömena direkt på Tradera.

Definitivt sant, håller mig till tradera:s omdömen i stället.

1
Bevaka tråden