Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 10.3 skarp version är här

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Lite förlust av utrymme ingen aning varför, inga ändringar förutom uppdateringen:

10.2.1
47.88 av 59.12 GB

10.3
43.85 av 60.36

Tillgängligt av...

  • Medlem
  • 2017-04-02 10:18
Ursprungligen av D_Odell:

Lite förlust av utrymme ingen aning varför, inga ändringar förutom uppdateringen:

10.2.1
47.88 av 59.12 GB

10.3
43.85 av 60.36

Tillgängligt av...

Jag fick också sådana konstiga siffror och kunde inte göra backup på Icloud. Så jag gjorde en hel återställning via Itunes inklusive att jag lade tillbaka säkerhetskopian. Då fick jag tillbaka utrymmet och kunde sedan också göra Icloudbackup.

Ursprungligen av Alix:

Jag fick också sådana konstiga siffror och kunde inte göra backup på Icloud. Så jag gjorde en hel återställning via Itunes inklusive att jag lade tillbaka säkerhetskopian. Då fick jag tillbaka utrymmet och kunde sedan också göra Icloudbackup.

Gjorde precis samma alltså andra försöket. Men inte funkade det helt.

Upplever en konstig bugg, nån mer som upplevt denna? Tangentbordet kommer upp lite titt som tätt och en gång låg det över svarskapparna när telefonen ringde vilket gjorde att jag fick ringa upp. Konstig bugg som också kommer på home screen. Funderar om jag måste göra en ren installation? Lite trött på detta strul, så vore gött å höra om fler märkt av det?

  • Medlem
  • 2017-04-03 09:29
Ursprungligen av D_Odell:

Gjorde precis samma alltså andra försöket. Men inte funkade det helt.

Upplever en konstig bugg, nån mer som upplevt denna? Tangentbordet kommer upp lite titt som tätt och en gång låg det över svarskapparna när telefonen ringde vilket gjorde att jag fick ringa upp. Konstig bugg som också kommer på home screen. Funderar om jag måste göra en ren installation? Lite trött på detta strul, så vore gött å höra om fler märkt av det?

Jag var tvungen att göra en ”ren installation”, eller Återställning som Itunes kallar det. Det kan ju gå fel i högre grad denna gång eftersom Apple byter ut hela filsystemet utöver nya funktioner.

Bevaka tråden