Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Andreas testar Huawei P10

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med andra generationen av företagets kamerasamarbete med Leica har Huawei skapat en imponerande telefon som dessvärre faller på själva säljargumentet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Mörkaste skogarna i Småland
  • 2017-04-03 20:19

Köpte faktiskt en P9 när Tele2 hade kampanj i julas. Trevlig kvalitet med en grym kamera men blev inte såld på EMUI. Jag har tidigare haft både Nexus 5 och Nexus 6 och tänkte att jag skulle kunna leva med detta men upptäckte efter bara någon dag att så var inte fallet. Finns inga custom roms direkt heller. Den åkte tillbaka.
Blev en Nexus 6P efter det

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-04-04 10:35
Ursprungligen av Håkis:

Köpte faktiskt en P9 när Tele2 hade kampanj i julas. Trevlig kvalitet med en grym kamera men blev inte såld på EMUI. Jag har tidigare haft både Nexus 5 och Nexus 6 och tänkte att jag skulle kunna leva med detta men upptäckte efter bara någon dag att så var inte fallet. Finns inga custom roms direkt heller. Den åkte tillbaka.
Blev en Nexus 6P efter det

Nej Huaweis telefoner har inte särskilt utbrett stöd i ROM-världen, och EMUI är definitivt inte något för alla. En styrka med det är att mjukvaran på P10 är snabb och det finns gott om användbara funktioner. Att ändra tema ändrar ju inte mjukvaran i grunden, så har man inte gillat EMUI tidigare kommer man inte falla för mjukvaran i P10 tidigare. Men Huawei har faktiskt ändrat en del saker som kritiserats tidigare, så en eloge till att de faktiskt lyssnar på kunderna.

1
Bevaka tråden