Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tesla mer värt än Ford

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Marknadsvärdet på elbilstillverkaren Tesla är nu högre än den traditionella tillverkaren och jättebolaget Ford.

Läs hela artikeln här

Röd färg tycks vara på modet. En röd tesla, en röd iPhone ...... Borde kanske finnas alternativ/ nej, men gärna om jag hade råd. Har skaffa mig en elcykel än så länge........

Jag säger nej till bilen direkt. Jag kan verkligen inte med nya bilar. Tycker dom flesta är skitfula. Jag är dock inne i rockabilly svängen och älskar gamla muskelbilar. När bilar hade charm, opålitliga och rent farliga.

Ursprungligen av SweSG:

Jag säger nej till bilen direkt. Jag kan verkligen inte med nya bilar. Tycker dom flesta är skitfula. Jag är dock inne i rockabilly svängen och älskar gamla muskelbilar. När bilar hade charm, opålitliga och rent farliga.

Gamla fina bilar med eldrift är något jag gärna skulle vilja se. Avgaslukterna och brummande ljudet klarar jag mig utan. Dessutom fånigt att höra en fossil bil skräna när man vet att en Tesla drar ifrån allt o alla helt ljudlöst. Tomma tunnor skramlar mest, liksom

Ursprungligen av Tjosansa:

Gamla fina bilar med eldrift är något jag gärna skulle vilja se. Avgaslukterna och brummande ljudet klarar jag mig utan. Dessutom fånigt att höra en fossil bil skräna när man vet att en Tesla drar ifrån allt o alla helt ljudlöst. Tomma tunnor skramlar mest, liksom

Jag kan sitta timmar och kika på liknande klipp på YT:

Älskar hur det luktar också. Vi människor är ju så dumma så jorden kommer dö iaf.

Småcoola brudar i början på klippet också

Edit:

En av mina favoritbilar!

Ford Econoline van:

Vill ha en från 69 till 74. 61 till 67 fungerar också. Tror inte det kom en 68 års modell. Dom gick på 69 direkt. 75 och framåt är fula. Den runda rutan där bak vill jag dock inte ha.

Senast redigerat 2017-04-05 00:04
  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2017-04-16 02:02

Charger -68 é snyggast!

1
Bevaka tråden