Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods omåttligt omtyckta visar undersökning

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples trådlösa hörlurar Airpods har en kundnöjdhet på 98 procent; högre än någon tidigare Apple-produkt i modern tid.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-05-02 15:21

Tänk om de gick att köpa också.

  • Medlem
  • 2017-05-02 16:14
Ursprungligen av Redaktionen:

Apples trådlösa hörlurar Airpods har en kundnöjdhet på 98 procent; högre än någon tidigare Apple-produkt i modern tid.

Läs hela artikeln här

Med AirPods så fick Apple till en bra produkt. Kanske den bästa de senaste åren

Ursprungligen av Json_81:

Tänk om de gick att köpa också.

Det går! Antingen genom apple.se eller besök en Apple Store. Lycka till!

Mvh

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-05-02 16:33
Ursprungligen av _empty:

Det går! Antingen genom apple.se eller besök en Apple Store. Lycka till!

Mvh

Ja, hade jag verkligen velat ha tag i ett par så hade det väl gått. Var mer en pik åt att de fortfarande inte finns i lager någonstans.

Ursprungligen av Json_81:

Ja, hade jag verkligen velat ha tag i ett par så hade det väl gått. Var mer en pik åt att de fortfarande inte finns i lager någonstans.

Jodå.. men man får vara liten vaken bara.
Jag gick in på mediamarkt och fick av en slump den sista av de nyligen inkomna. Säljaren hade tänkt köpa dom själv kom det fram sen. Det förklarade också sekunderna av tystnad just efter jag frågade om Airpods

Jag älskar dom.
Visste först inte riktigt vad jag skulle tycka om det där etuiet. Skulle det kännas omständigt? Vara bra?
Nu efter månader av användning är det bara att konstatera, allt är toppen..
Jag hade "buggen" där ström gick åt fast man inte använde dom men det fixade Apple genom någon mjukvaruuppdatering som installerades av sig självt.
Börjar bli så van vid mina trådlösa så alla på stan med sladd ser ut som något gammaldags.. budget och gammalt

  • Avstängd
  • 2017-05-02 18:47

Måste haft en oerhörd tur för jag fick tag på mina från NetOnNet 16/12 förra året.

Tråd rensad, åter till ämnet. Läs våra trivselregler. Tack.

Synd att man har ett DNA som designat öron som inte kan ha dessa.

Vad är det som är så bra med dom? Ljudet?
Fungerar de bra när man är ute och springer?
Kan jag be Siri höja/sänka volymen, ringa eller besvara ett samtal utan att behöva ta upp telefonen?
Kör klassiska Plantronics Voyeur idag under vardagen. Sedan ett par Plantronics Backbeat Fit när jag springer.
Finns det någon som helst anledning till att byta?
Även om jag har en del av Apples prylar så köper jag om det är något jag behöver. Inte pga av någt "måste-ha-begär".

1
Bevaka tråden