Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort favorit i Apple TV

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Thailand
  • 2017-06-03 04:06

Jag har lagt in ett program på SVT play som favorit i Apple TV 4. När jag skulle se programmet får jag meddelandet att det finns inte längre på play. Men hur tar jag då bort det som favorit?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-06-03 10:22

Vanligtvis finns ju knappen "Ta bort favorit" högst upp i listan med tillgängliga avsnitt.

Jag testade just med "Homeland" som jag hade kvar bland mina favoriter i SVT Play-appen på ATV4. När jag valde den kom information att programmet inte längre finns tillgängligt och sedan försvann Homeland automatiskt från favoriterna. Blev det inte så för dig?

  • Medlem
  • Thailand
  • 2017-06-03 12:13

Nej den fanns kvar trots många försök. Nu raderade jag appen och laddade ner den igen. Då försvann alla favoriter och "fortsätt titta".

  • Medlem
  • Thailand
  • 2017-06-04 06:13
Ursprungligen av IngoX:

Vanligtvis finns ju knappen "Ta bort favorit" högst upp i listan med tillgängliga avsnitt.

Jag testade just med "Homeland" som jag hade kvar bland mina favoriter i SVT Play-appen på ATV4. När jag valde den kom information att programmet inte längre finns tillgängligt och sedan försvann Homeland automatiskt från favoriterna. Blev det inte så för dig?

Jag frågade SVT play och fick bl.a. detta svar:
"Det du har stött på är en bugg i vår Apple TV-app! Det som egentligen ska hända är att den tas bort automatiskt, men av någon anledning så fungerar inte den funktionen som den ska just nu."
Så nu vet vi varför också!

1
Bevaka tråden