Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #184: WWDC-special

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples utvecklarkonferen WWDC inleddes i måndags med den traditionsenliga keynoten. Amanda, Andreas och Jakob pratar om de många nyheterna.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-06-12 06:34

Gott snack den här veckan. Känns så gemytligt att lyssna på er.

HomePod är för övrigt ett perfekt namn, ju!

Kommer ni testa nya Macbook och Macbook Pro? Är nyfiken på hur pass mycket de skiljer sig i jämförelse med förra årets modeller.

Senast redigerat 2017-06-12 07:01
Ursprungligen av rKID:

Gott snack den här veckan. Känns så gemytligt att lyssna på er.

HomePod är för övrigt ett perfekt namn, ju!

Kommer ni testa nya Macbook och Macbook Pro? Är nyfiken på hur pass mycket de skiljer sig i jämförelse med förra årets modeller.

Tack så mycket!
Ja, vi hoppas få in Macbook Pro redan den här veckan. Macbook lite senare, men planen är att testa båda!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-06-12 19:51
Ursprungligen av jakobnilsson:

Tack så mycket!
Ja, vi hoppas få in Macbook Pro redan den här veckan. Macbook lite senare, men planen är att testa båda!

Perfekt! Min MBP 13 ligger planerad för leverans 20 juni (om jag hade hämtat den i Täby blev det 22 juni(sic!) )

Ni gör ett bra jobb!
Blir det någon Mac-öl-träff i Stockholm i sommar?
Tycker ni pratat om att ni hade såna förut i podden!

Podden blir bäst när Jakob, Andreas och Amanda är med. Det blir en riktigt schysst dynamik mellan er 3. Ser framemot Ida:s comeback också.

Ursprungligen av henke12:

Perfekt! Min MBP 13 ligger planerad för leverans 20 juni (om jag hade hämtat den i Täby blev det 22 juni(sic!) )

Ni gör ett bra jobb!
Blir det någon Mac-öl-träff i Stockholm i sommar?
Tycker ni pratat om att ni hade såna förut i podden!

Vore kul! Vi ska se om vi har möjlighet att styra upp en sån mellan semesterar och annat!

Ursprungligen av darkshippo:

Podden blir bäst när Jakob, Andreas och Amanda är med. Det blir en riktigt schysst dynamik mellan er 3. Ser framemot Ida:s comeback också.

Härligt, tack! Ida är ju tillbaka nu, och lär dyka upp i veckans podd. Tyvärr tror jag Andreas kommer att utebli för att han ska åka till Dreamhack med FZ och SweClockers

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-06-16 09:30

Jakob och två brudar, vilket drömjobb!

1
Bevaka tråden