Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Withings heter nu Nokia

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Withings köptes förra året av Nokia, och numera heter Withings hälsoprodukter Nokia och inget annat.

Läs hela artikeln här

Gillar uppdateringarna av apparna jag fick ned igår. Har en våg, termometern och kameror. Mycket nöjd.

Ursprungligen av Ida Blix:

Gillar uppdateringarna av apparna jag fick ned igår. Har en våg, termometern och kameror. Mycket nöjd.

Kan inte annat än instämma, stor förbättring.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2017-06-21 13:39
Ursprungligen av Ida Blix:

Gillar uppdateringarna av apparna jag fick ned igår. Har en våg, termometern och kameror. Mycket nöjd.

Vad är det du gillar med nya apparna? Jag kan t.ex. inte längre se temperatur och luftkvalitet som min våg mäter. För min del anser jag att apparna suger nu.

Ursprungligen av xXMALmenXx:

Kan inte annat än instämma, stor förbättring.

Och vilken stor förbättring ser du?

Ursprungligen av Mija:

Vad är det du gillar med nya apparna? Jag kan t.ex. inte längre se temperatur och luftkvalitet som min våg mäter. För min del anser jag att apparna suger nu.

Klicka på sömn så kommer du vidare till en skärm som visar det du efterfrågar.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2017-06-21 14:00
Ursprungligen av Noumenon:

Klicka på sömn så kommer du vidare till en skärm som visar det du efterfrågar.

Det alternativet finns inte i appen. Weight, heart, body fat och activity är vad jag kan välja att få se.

(på webben kan jag hitta det under avdelningen Environment, Smart body analyzer)

Ursprungligen av Mija:

Vad är det du gillar med nya apparna? Jag kan t.ex. inte längre se temperatur och luftkvalitet som min våg mäter. För min del anser jag att apparna suger nu.

Det är tydligen en bugg och en fix är redan på väg ut i en kommande uppdatering av appen. Tillägg: här är länken till deras supportsidor

Tycker det är ett plus att gränssnittet numera är samma i alla apparna till produkterna, så var det inte förut.

Ursprungligen av Mija:

Vad är det du gillar med nya apparna? Jag kan t.ex. inte längre se temperatur och luftkvalitet som min våg mäter. För min del anser jag att apparna suger nu.

Och vilken stor förbättring ser du?

Bättre och och mer överskådligt gränssnitt bla, sen försvann ju samt sagt temperaturen och luftkvalitet från vågen men det verkar ju vara en fix på gång för det.

1
Bevaka tråden