Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grattis Iphone!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det blev en lång väntan från Steve Jobs Iphone-presentation i januari 2007 fram till att den gick att köpa för första gången den 29 juni samma år. Idag säger vi återigen grattis till Iphone som fyller tio år.

Läs hela artikeln här

iPhone is 10 years old today. After 10 years, not a single serious malware case. It's not just luck; we need to congratulate Apple on this.

- Mikko Hypponen F-Secure

Min första iPhone

Min första iPhone fick jag tack vare er på 99 då jag vann en tävling ni hade tillsammans med Microsoft för tio år sedan. Minns än idag hur löjligt glad jag blev. Tack för det!

Vi hade den bästa o största 99mac-träffen i Sundsvall i samband med lanseringen - med iPhone

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-07-05 16:02

Min första var the original iPhone, privat importerad av en kille i Örebro. Jag har kvar den än, och batteriet levererar fortfarande!
Använder just nu min iPhone 3G, testar ett SIMkort från Hallon i ministorlek (vill inte trycka ut ett mindre eftersom det ska in i en router senare. Adaptrar är ett skit!).

1
Bevaka tråden