Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Semesterns bästa Bluetooth-hörlurar

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sommaren brukar innebära resor, och då är det bra att ha ett par bra och ljudisolerande trådlösa hörlurar till hands. Jakob har tagit in en uppsättning olika lurar till testlabbet, och ger lite köptips.

Läs hela artikeln här

Intressant jämförelse. Vad är det som gjorde att du valde att testa just dessa märken?

Mycket informativt. Men jag saknar flera märken och modeller som nämts på andra sajter och forum. Personligen kan jag rekommendera Jabra Move om man söker ett relativt neutralt par (on-ear) lurar med blåtand.

Ni som söker fler alternativ än de i artikeln bör kolla in The Wirecutter och deras on-ear/over-ear tester av blåtandslurar. Där Jabra Move står som vinnare i budget kategorin t.ex.

Senast redigerat 2017-07-06 00:00

En fiffig funktion med Marshalls trådlösa lurar är möjligheten att seriekoppla ett par andra lurar med sladd medan man lyssnar via Bluetooth. Perfekt för t.ex. resan när man vill lyssna på en podd eller se en film tillsammans, eller bara dela sin musik med någon skön typ

Ursprungligen av pushloop:

En fiffig funktion med Marshalls trådlösa lurar är möjligheten att seriekoppla ett par andra lurar med sladd medan man lyssnar via Bluetooth. Perfekt för t.ex. resan när man vill lyssna på en podd eller se en film tillsammans, eller bara dela sin musik med någon skön typ

Verkligen en fantastisk funktion! Missade att ta med det, men har lagt till det i texten nu!

Ursprungligen av calinou:

Intressant jämförelse. Vad är det som gjorde att du valde att testa just dessa märken?

Det finns otaliga alternativ på marknaden, så detta var ett litet axplock. Vi valde ut ett par lurar från några av de största tillverkarna, i ungefär samma prisklass och med fokus på resa.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Det finns otaliga alternativ på marknaden, så detta var ett litet axplock. Vi valde ut ett par lurar från några av de största tillverkarna, i ungefär samma prisklass och med fokus på resa.

Apple har fantastisk bra ljud på deras airpods - som jag upplever - och man hade önskat att det finns sådana dock i större modeller samt ljudisolerande. Beats är väl inte trådlösa?

Ursprungligen av calinou:

Apple har fantastisk bra ljud på deras airpods - som jag upplever - och man hade önskat att det finns sådana dock i större modeller samt ljudisolerande. Beats är väl inte trådlösa?

Jodå, Solo3 använder samma SoC, W1, som sitter i AirPods.

Detta om hur hörlurarna sitter och är komfortabla är för mig lika viktigt som hur bra ljudisolerande dom är. Har provat sådana Bose QuietComfort och visserligen är ljudet fantastisk men dom känns för stora samt lite obekväma efter en stund.

1
Bevaka tråden