Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En "sleeve" till macbook pro 13 2017

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Har precis uppgraderat till en ny macbook pro 13 2017 och körde ner den i min gamla incase "sleeve" och upptäckte att den var på tok för stor. Kan tänka mig att många väskor eller liknande kommer vara just för stora om man försöker få den att passa både nya och gamla modellen. Någon som har ett tips på en riktigt sjysst väska att stoppa sin mac i som går att få tag på i svenska affärer? Om inte, vilken tipsar du om via internet?

Brukar använda dessa till mitt bärbara, iPads, MacBookPros etc
Tajta, mjuka, minimalistiska och sköna.
https://www.radtech.com/products/sleevznotebo...

De skickar jag inte med när jag säljer mina devices, har några liggandes.
Men det är nog tveksamt om jag kommer skaffa en iPadMini igen

Finns säkert att få tag på i eu, eBay, amazon etc numera.

Av en händelse gick jag förbi gant butiken och de hade 40% rea på en 13" sleeve så jag slog till. Precis som jag misstänkte är den på tok för stor.

Senast redigerat 2017-07-09 15:47
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-07-09 21:04

Beställde en nu till min MBP13

Det gjorde jag med, hittade på mstore som uttryckligen är till den nya macbooken. Det blev denna Incase ICON Sleeve with Tensaerlite för Macbook Pro Touch Bar 13" – Black (INMB100253-BLK), kommer väl snart. Den jag hade till min äldre macbook var just en incase och den har visat sig vara jäkligt bra. Jag återkommer om hur den var.

Hojjta gärna till om ni hittar någon till en Air 11,6 tums någonstans!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-07-10 19:06
Ursprungligen av Christer Zulawinski:

Det gjorde jag med, hittade på mstore som uttryckligen är till den nya macbooken. Det blev denna Incase ICON Sleeve with Tensaerlite för Macbook Pro Touch Bar 13" – Black (INMB100253-BLK), kommer väl snart. Den jag hade till min äldre macbook var just en incase och den har visat sig vara jäkligt bra. Jag återkommer om hur den var.

Såg riktigt nice ut men en rejäl prislapp!

  • Medlem
  • 2017-10-16 13:49

Tröttnat på min åbäkiga datorväska till min nya mbp 15"
Hittade en väska som nästan är en sleeve. Otroligt lätt, nätt men med väskans fördelar.
Höll på att missa den för att det stod 14" på skylten.
Case Logic - INTRA på Media Markt för 299kr
http://www.mediamarkt.se/sv/product/_case-logic-intra-slim-14-laptopväska-sleeve-svart-1290963.html

1
Bevaka tråden