Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Bara OLED i Iphone 2018

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple uppges förbereda tre nya Iphone-modeller med OLED-bildskärm till 2018, och väntas helt övergå till skärmtekniken.

Läs hela artikeln här

Efter att ha umgåtts med en Samsung-ägare i en vecka så kan jag bara säga: Varför har Apple inte gått över till OLED tidigare!?! Det är sån grym skillnad mellan hans S8 och min 6S. Han kunde hålla upp telefonen i komplett solljus, och hans skärm brydde sig inte ett dugg!
Så är det inte med min 6S kan jag säga... ?

Är väl på tiden, bättre sent än aldrig.

  • Medlem
  • 2017-07-09 07:52
Ursprungligen av carlsson:

Efter att ha umgåtts med en Samsung-ägare i en vecka så kan jag bara säga: Varför har Apple inte gått över till OLED tidigare!?! Det är sån grym skillnad mellan hans S8 och min 6S. Han kunde hålla upp telefonen i komplett solljus, och hans skärm brydde sig inte ett dugg!
Så är det inte med min 6S kan jag säga... ?

Håller med dig om det ☺️

Min Note Edge paja och köpte en Honor 8 Lite tills Note 8 kommer. 8 Lite har full HD men LCD inget fel på skärmen generellt men saknar Samsung AMOLED svärta när jag ser på media. Då blir det väl LG och Samsung som levererar skärmar 2018 till iPhone, nice

Edit: Frågan är om iPhone 7s med LCD äntligen får full HD eller om Apple struntar i det till nästa år

1
Bevaka tråden