Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone Pro kommer i fyra färger

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples nya mobila flaggskepp uppges få fyra olika färgalternativ, varav en är blankpolerad och reflekterande.

Läs hela artikeln här

Den lyxigaste designen, som kräver att du går omkring med en duk för att torka av den hela tiden. Om folk tycker att en blanksvart blir kladdig är det nog inget mot denna...

  • Medlem
  • 2017-07-10 17:18
Ursprungligen av trickeh2k:

Den lyxigaste designen, som kräver att du går omkring med en duk för att torka av den hela tiden. Om folk tycker att en blanksvart blir kladdig är det nog inget mot denna...

Om du har ett skal eller fodral på din telefon för att skydda den mot otrevligheter som följderna av oönskad markkontakt och liknande så blir ju den spegelblanka ytan aldrig kladdig och behöver inte torkas av.

Ursprungligen av Ljung:

Om du har ett skal eller fodral på din telefon för att skydda den mot otrevligheter som följderna av oönskad markkontakt och liknande så blir ju den spegelblanka ytan aldrig kladdig och behöver inte torkas av.

Och ännu en gång har man en ny telefon där man gömmer halva eller mer i ett skal.
Fördelen med "lätt att kladda yta" är att den är lättare att hålla i och mindre benägen att tappas

Ursprungligen av Ljung:

Om du har ett skal eller fodral på din telefon för att skydda den mot otrevligheter som följderna av oönskad markkontakt och liknande så blir ju den spegelblanka ytan aldrig kladdig och behöver inte torkas av.

Då kan man ju ha den färg som levereras snabbast - om man ändå skall "gömma" i fodral. ?

Varför skriver ni iPhone Pro och inte iPhone 8?

Ursprungligen av Johan Thuresson:

Varför skriver ni iPhone Pro och inte iPhone 8?

Citat:

Enligt Geskin kommer Iphone Pro / Iphone 8 att...

Finns väl fortfarande oklarheter i namnet.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-07-11 13:04
Ursprungligen av Johan Thuresson:

Varför skriver ni iPhone Pro och inte iPhone 8?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Finns väl fortfarande oklarheter i namnet.

Precis, man vet ju aldrig med Apple.
Ipad 3 kallades ju "new ipad" och ipad air 3 blev "ipad".
Ipad pro 2 blev dessutom fortfarande bara ipad pro

Ursprungligen av Johan Thuresson:

Varför skriver ni iPhone Pro och inte iPhone 8?

Jag hoppas den "lyxigare" varianten inte kommer heta iPhone 8, det känns inte logiskt. Pro eller Edition känns mer logiskt (enligt mig) om de samtidigt lanserar 7 och 7+.

Ursprungligen av Sledde:

Jag hoppas den "lyxigare" varianten inte kommer heta iPhone 8, det känns inte logiskt. Pro eller Edition känns mer logiskt (enligt mig) om de samtidigt lanserar 7 och 7+.

Begreppet Pro har traditionellt använts för Apples proffssegmentet. Jag tycker det låter fånigt att kalla en iPhone för ´Pro´.

  • Medlem
  • 2017-07-15 20:35
Ursprungligen av Sledde:

Jag hoppas den "lyxigare" varianten inte kommer heta iPhone 8, det känns inte logiskt. Pro eller Edition känns mer logiskt (enligt mig) om de samtidigt lanserar 7 och 7+.

Ursprungligen av Johan Thuresson:

Begreppet Pro har traditionellt använts för Apples proffssegmentet. Jag tycker det låter fånigt att kalla en iPhone för ´Pro´.

Jag håller med, min gissning är att det blir iPhone 7S, iPhone 7S Plus och iPhone Edition. Vi har ju redan Apple Watch Edition och jag tror att Apple vill skapa en Edition-kollektion.

Nää, vi har ju redan iPhone SE.
Skulle den så speciella futuristiska phone heta E då? Knappast, tror på iPhone Pro

1
Bevaka tråden