Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fortfarande brist på Airpods

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple kämpar fortfarande med att möta efterfrågan av Airpods trots att de lyckats öka produktionstakten.

Läs hela artikeln här

Beställde från Proshop.se
fick dom på 2 dagar, finns i lager.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2017-08-02 14:56

Jag lade faktiskt en beställning från Apple i förrgår, med leverans den 19 september. Överväger att avbryta och beställa från ovannämna Proshop.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-08-02 17:47

Jag har reste väldigt lite mot normalt till större städer sedan i början på året. Någon som varit ute och rest och upplever att de är vanligare utomlands? För i Stockholm ser man fortfarande inte många.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-08-02 21:04

Köpte i butik idag
Enda paret de hade (Mstore) men fanns på webb-lager med.

Köpte i Apple Store Täby Centrum.

  • Medlem
  • Malmö, Skåne, Sweden
  • 2017-08-03 14:28

Jag måste haft en ofantlig tur, beställde mina på Netonnet i tisdags och fick precis meddelande om att dom kan hämtas ut på mitt utlämningsställe. Jag måste ha lyckats norpa dom sista som fanns i lager...

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2017-08-03 15:01

Lite oväntat det här, hade hoppats att det stabiliserat sig nu så att jag kunde gå och plocka ett par till födelsedagspresent i september. Verkar som jag måste vara lite mer förutseende och planera det inköpet.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2017-08-04 11:50
Ursprungligen av Måns97:

Jag lade faktiskt en beställning från Apple i förrgår, med leverans den 19 september. Överväger att avbryta och beställa från ovannämna Proshop.

Nu har jag hämtat dem på OKQ8. Snabbt gick det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-08-08 17:12
1
Bevaka tråden