Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skaparen av Android lanserar ny telefon

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tidigare har det ryktats att skaparen av operativsystemet Android, Andy Rubin, håller på att skapa sin egen telefon. Nu presenterar hans företag sin första telefon Essential.

Läs hela artikeln här

Kul med mer konkurrens.

Men det är märkligt att det verkligen inte går att göra en smartphone med en annan formfaktor...!?

Läcker, synd att den inte går att beställa utanför USA.

Kan ni inte få tag i den och recensera dem

Ursprungligen av Ancientdragon:

Kan ni inte få tag i den och recensera dem

Haha, jo jag önskar det! Svårt med produkter som inte släpps i Sverige *host harkel Pixel*

Det ska bli spännande att se på vilka sätt den utmärker sig, om de lägger på mycket egen mjukvara osv. Det känns främst som att detta är en utmanare till Pixel men lite oklart vad som får den att sticka ut mer än att den är väldigt ren.

Ursprungligen av amandareventlid:

Haha, jo jag önskar det! Svårt med produkter som inte släpps i Sverige *host harkel Pixel*

Det ska bli spännande att se på vilka sätt den utmärker sig, om de lägger på mycket egen mjukvara osv. Det känns främst som att detta är en utmanare till Pixel men lite oklart vad som får den att sticka ut mer än att den är väldigt ren.

Om du ringer och ber snällt så tror jag säkert att de skickar en ?.

Då blir ni först in Norden med dessa två med

Titanium?

Ursprungligen av hummel:

Titanium?

Fixat så det står titan på båda ställena nu!

Ursprungligen av Ancientdragon:

Om du ringer och ber snällt så tror jag säkert att de skickar en ?.

Då blir ni först in Norden med dessa två med

Haha, ja, jag får också spamma dem med GIF:s av katter med puppy eyes så kommer det nog gå vägen.

  • Medlem
  • 2017-08-24 12:43

Såg en första titt på den nyss.

  • Medlem
  • 2017-08-25 20:21
Ursprungligen av Alix:

Såg en första titt på den nyss.

Är ju lik kommande iPhone 8 till utseendet

  • Medlem
  • 2017-08-25 20:22
Ursprungligen av PaO:

Är ju lik kommande iPhone 8 till utseendet

Eller omvänt, snarare, den här finns ju redan.

  • Medlem
  • 2017-08-25 21:24
Ursprungligen av Alix:

Eller omvänt, snarare, den här finns ju redan.

Du har naturligtvis rätt ?
Oavsett måste ju iPhone 8 komma med lite unika features för att motivera priset

Den enda telefonen som skiljer sig från mängden är väl RED HYDROGEN.

På vilket sätt är detta en konkurrent till det skändliga mobilduopolet? Den kör ju android. Sak samma hur skalet ser ut.

Det är väl mest dest dess höghastighetsbuss för kommunikation mellan olika moduler du kan installera, dess kamera med valbara objektiv och dess 3D-display som skiljer sig från dagens "mobiler".

Tja... så länge den inte kommer med sitt eget ekosystem ser jag den som en i mängden av androidnallar. Låt vara en som sticker ut mer än den genomsnittliga kinaklonen.

  • Medlem
  • 2017-08-25 23:24

Tja, datorvärlden har Windows respektive *nix. Den senare kategorin betydligt mer variabel. Inga övriga jämförelser.

Ursprungligen av GustafMA:

Tja... så länge den inte kommer med sitt eget ekosystem ser jag den som en i mängden av androidnallar. Låt vara en som sticker ut mer än den genomsnittliga kinaklonen.

jag själv föredrar iPhone men när jag läser om RED blir jag intresserad (foto och film är ett stort intresse).
Känner du själv till vad RED har gjort för filmindustrins kameror?

1
Bevaka tråden