Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #194: Smygpremiären

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Amanda, Ida och Andreas pratar om den gångna veckan som varit fullspäckad av möten, rykten och produktsläpp.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2017-08-26 13:43

Kul med namnbyte tillbaka till nittionio/99. Tycker ni borde nämnt att vi hade ett sådant namnbyte innan sidan drevs av nuvarande ägare. När vi slog ihop 99mac och 99musik blev vi 99.se

Tycker er utveckling av sidan är defintivt i rätt riktning och eran pod ser jag fram emot varje lördag på förmiddagspromenaden.
Keep up the good work.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-08-26 15:27
Ursprungligen av Sidde:

Kul med namnbyte tillbaka till nittionio/99. Tycker ni borde nämnt att vi hade ett sådant namnbyte innan sidan drevs av nuvarande ägare. När vi slog ihop 99mac och 99musik blev vi 99.se

Tycker er utveckling av sidan är defintivt i rätt riktning och eran pod ser jag fram emot varje lördag på förmiddagspromenaden.
Keep up the good work.

Härligt att höra! Ja det är en utveckling som både känns rätt och är nödvändig, jag hoppas och tror att både gamla och nya 99:are kommer uppleva det som just en naturlig utveckling för oss som mötesplats. Och kul att podden uppskattas!

Ja vi nämner ju att vi återvänder till ett nygammalt namn med 99, men vi tänkte inte på att gå in på i detalj exakt vad som menas med det. Det kan vi förklara närmare när vi presenterar förändringen, och vi kommer så klart att prata om det i kommande poddavsnitt också. Trevlig helg!

  • Medlem
  • 2017-08-28 22:03

Vad bra att ni lyckades ändra namnet på Facebook och Youtube!

1
Bevaka tråden