Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #197: Om Apples september-event

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Redaktionen samlas den här veckan i studion för att snacka om Apples september-event.

Läs hela artikeln här

Jag fick inget köpsug alls. Jag är dock inte inne i mobiler så det var inte så konstigt. ATVn var dock lite intressant. Tyckte dock ni gjorde ett bra jobb på liveprylen. Så charmiga <3

Bra avsnitt Håller med om charmen
Kan man följa er på twitter?

Ursprungligen av SweSG:

Jag fick inget köpsug alls. Jag är dock inte inne i mobiler så det var inte så konstigt. ATVn var dock lite intressant. Tyckte dock ni gjorde ett bra jobb på liveprylen. Så charmiga <3

Jag blev mest sugen på Iphone X pga trådlös laddning och kameran. Annars är jag väldigt nöjd med mobilen jag har nu. Kul att liveprylen uppskattades! Det är också väldigt kul att kunna interagera med personer live i chattar osv under sändning, känns lite som att man ser på det tillsammans.

Ursprungligen av Texmex:

Bra avsnitt Håller med om charmen
Kan man följa er på twitter?

Tack! Roligt att höra! ^^
Jajamen! Vi har ett twitterkonton men det är vårt instagramkonto som är mest aktivt!
https://mobile.twitter.com/nittinio

Ursprungligen av amandareventlid:

Jag blev mest sugen på Iphone X pga trådlös laddning och kameran. Annars är jag väldigt nöjd med mobilen jag har nu. Kul att liveprylen uppskattades! Det är också väldigt kul att kunna interagera med personer live i chattar osv under sändning, känns lite som att man ser på det tillsammans.

Tack! Roligt att höra! ^^
Jajamen! Vi har ett twitterkonton men det är vårt instagramkonto som är mest aktivt!
https://mobile.twitter.com/nittinio

iPhone X lockar mest pga gestbaserad användning. Det är verkligen steget fram och det kommer att funka bra med Face Id (sett många videos på youtube om det).

Förresten, vem av er var det som kollade på MotoGP och körde MC? ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-09-17 14:29
Ursprungligen av Texmex:

iPhone X lockar mest pga gestbaserad användning. Det är verkligen steget fram och det kommer att funka bra med Face Id (sett många videos på youtube om det).

Förresten, vem av er var det som kollade på MotoGP och körde MC? ?

Det är Ida som är galen i MotoGP och kör hoj, jag får räkna mig till motsatsen

Ursprungligen av Texmex:

iPhone X lockar mest pga gestbaserad användning. Det är verkligen steget fram och det kommer att funka bra med Face Id (sett många videos på youtube om det).

Förresten, vem av er var det som kollade på MotoGP och körde MC? ?

Det är jag ja, MotoGP passar perfekt till söndagshänget i soffan och jag kör när jag får möjlighet min Honda Hornet.

Ursprungligen av Ida Blix:

Det är jag ja, MotoGP passar perfekt till söndagshänget i soffan och jag kör när jag får möjlighet min Honda Hornet.

Awesome! Synd att Rossi är ute ur matchen nu bara ?
Jag kör själv en Triumph Street Triple R 675

Ursprungligen av Texmex:

Awesome! Synd att Rossi är ute ur matchen nu bara ?
Jag kör själv en Triumph Street Triple R 675

Jo, det var riktigt tråkiga nyheter. Går och håller alla tummar och tår jag har för att han ska få till en tionde världsmästartitel innan han får för sig att sluta.

Jag åkte omkull på en lätt motorcykel när jag var 13-14 år. Yamaha 125cc. Jag hade skolkat från skolan och lärare började jaga mig. Haha, vilka minnen som kommer upp

1
Bevaka tråden