Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har du frågor om Nokia 8/HMD Global?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Låt oss testa något nytt! Idag åker jag till Finland för att lägga vantarna på en Nokia 8 som redaktionen kommer att testa. Tänkte ge er chansen att få svar på allt ni undrar här. Kommer intervjua personer från HMD Global under dagen. Ställ frågor här i tråden så ska jag skicka dem vidare.

En sak som jag skulle vilja veta är hur de ställer sig till utvecklare. Sony har ju exempelvis instruktioner för hur man öppnar bootloadern och hur man ansluter seriella gränssnitt till sin enhet. Detta öppnar ju upp för att telefonerna kan stödjas längre än vad t.ex Samsungs lurar kan.
Det är även intressant för mig att få reda på hur länge de tänker stödja telefonerna med uppdateringar officiellt

Ursprungligen av suddgummi:

En sak som jag skulle vilja veta är hur de ställer sig till utvecklare. Sony har ju exempelvis instruktioner för hur man öppnar bootloadern och hur man ansluter seriella gränssnitt till sin enhet. Detta öppnar ju upp för att telefonerna kan stödjas längre än vad t.ex Samsungs lurar kan.
Det är även intressant för mig att få reda på hur länge de tänker stödja telefonerna med uppdateringar officiellt

Ett kort svar här från flygplatsen: De la mycket tid på att understryka att det är viktigt för dem att användare får säkerhetsuppdateringarna varje månad. Att de inte ser någon poäng i att utveckla egna varianter av Googles redan fungerande Android bara för att. Fick ett väldigt bra intryck av företaget faktiskt. En ganska skarp kontrast till till exempel de asiatiska tillverkarna som tänker helt annorlunda. Köper du en Nokia 8 ska du få åtminstone de två nästa stora Android-versionerna, Oreo är redan på g.

Ursprungligen av Ida Blix:

Låt oss testa något nytt! Idag åker jag till Finland för att lägga vantarna på en Nokia 8 som redaktionen kommer att testa. Tänkte ge er chansen att få svar på allt ni undrar här. Kommer intervjua personer från HMD Global under dagen. Ställ frågor här i tråden så ska jag skicka dem vidare.

IDA, jag vill ha ett svar på hur man kommer i kontakt med de "bästa priserna" ´s leverantörer. Varje gång jag trycker på någon av dessa så hamnar jag på prisjakt.nu och där figurerar inne av dina angivna leverantörer.

Senast redigerat 2017-09-21 07:51
Ursprungligen av waldstam:

IDA, jag vill ha ett svar på hur man kommer i kontakt med de "bästa priserna" ´s leverantörer. Varje gång jag trycker på någon av dessa så hamnar jag på prisjakt.nu och där figurerar inne av dina angivna leverantörer.

Menar du HMD Global? Det är tillverkaren.
Leverantörer/försäljningsställen med bästa pris hittar du på just prisjakt.nu.

Ursprungligen av waldstam:

IDA, jag vill ha ett svar på hur man kommer i kontakt med de "bästa priserna" ´s leverantörer. Varje gång jag trycker på någon av dessa så hamnar jag på prisjakt.nu och där figurerar inne av dina angivna leverantörer.

Antar du menar våra ”Prisjakt-boxar” som vi ofta lägger sist i artiklarna? Det är Prisjakt som sköter det där och därför du hamnar på deras webbsida om du klickar, men varför inte alla butiker syns där vet jag inte. Ska se om jag kan få svar från Prisjakt.

1
Bevaka tråden